دسته‌ها
آرشیو ساری مازندران

بازدید مدیرکل بهزیستی از پایگاه کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در ساری

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از پایگاه اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد “والد آگاه، فرزند ایمن” مستقر در پارک ولایت شهرستان ساری بازدید بعمل آورد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران خانواده را مهمترین نهاد اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد دانست و گفت: آموزش در پیشگیری از اعتیاد نقش بسیار مهمی دارد بنابراین برای آگاهی والدین با موادمخدر باید آموزش های لازم به آنان داده شود.
وی هدف از اجرای این کارزار را پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد و افزود: کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد ” والد آگاه، فرزند ایمن” از ۱ تا ۱۵ اسفند ماه همزمان در مکان های عمومی و پرتردد سراسر استان اجرا شده است.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست، ادامه داد: پیشگیری از اعتیاد مهمترین بخش از مبارزه با مواد مخدر است بنابراین هدف نهایی همه مسوولان در این حوزه، جلوگیری از گرایش افراد به مواد مخدر است و این امر بدون مشارکت عمومی و آگاه سازی خانواده ها امکان پذیر نمی باشد. 
شایان ذکر است؛ کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد “والدآگاه، فرزند ایمن” با پیام “آیا دوست فرزندانت را می شناسی” با هدف آگاهسازی والدین با مواد مخدر، آموزش برقراری ارتباط موثر با فرزند و روش رفتار مناسب با فرزندان در سراسر استان به صورت همزمان برگزار و در آن تراکت، بروشور و کتابچه اطلاع رسانی بین شهروندان توزیع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *