دسته‌ها
آرشیو خبری

پایان مسابقات فوتسال استانداری های سراسر کشور با قهرمانی مازندران 

در روز پایانی مسابقات فوتسال استانداری های سراسر کشور که از یکم مهرماه؛ به میزبانی مازندران برگزار شد، استانداری مازندران در دیدار فینال با شکست تیم فوتسال وزارت کشور به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت. ‎

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال استانداری‌های سراسر کشور که با حضور 15 استان به همراه تیم وزارت کشور با میزبانی این وزارتخانه در مازندران برگزار شد، تیم استانداری مازندران و وزارت کشور با شکست حریفان خود به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

در روز پایانی این مسابقات که از یکم مهرماه؛ آغاز شد، استانداری مازندران در دیدار فینال با شکست تیم فوتسال وزارت کشور به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و وزارت کشور دوم شد.

در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات نیز استانداری های یزد و خراسان شمالی با هم روبرو شدند که استانداری یزد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

مسابقات روز پایانی، مراسم اهدای جام و اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور استاندار مازندران، مشاور و دستیار ویژه استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مسئول پیگیری های ویژه استاندار، مدیرکل پشتیبانی وزارت کشور، مدیرکل اداری مالی استانداری و مدیران ستادی و استانی در سالن پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

مرحله مقدماتی این مسابقات پیشتر در مشهد مقدس برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *