دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

پایان برنامه های استاندار مازندران در نوزدهمین سفر شهرستانی به میاندورود

برنامه های نوزدهمین سفر شهرستانی “سیدمحمود حسینی پور” استاندار مازندران به میاندورود با حضور “علی بابایی کارنامی” و “منصورعلی زارعی” نمایندگان مردم ساری و میاندورود، معاونان ستادی و تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان به پایان رسید.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران ، مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس 115 اسلام آباد و همایش دهیاران و شوراهای بخش میاندورود برگزار شد.

علی بابایی کارنامی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جمع دهیاران و شوراهای بخش میاندورود در شهر طبقده با حضور استاندار مازندران گفت: یکی از اعتراضات مردم استفاده از سد شهید رجایی برای امور کشاورزی است که فشار زیادی را به مردم آورده است. وی افزود: در حالی این سد متعلق به مردم ساری و میاندورود است که مردم این دیار بهره‌ای از آن نمی‌برند.

نماینده مردم ساری و میاندورود خاطرنشان کرد: جاده و راه اصلی میاندورود تا تازه‌آباد نیازمند تزریق اعتبار برای اتمام پروژه است.

بابایی کارنامی عنوان کرد: حوزه سلامت در این منطقه دچار مشکل است و مردم از یک بیمارستان و یک درمانگاه شبانه روزی بی‌بهره‌اند. وی متذکر شد: شرکت نکا چوب با ظرفیت زیر ۳۰ درصد مشغول فعالیت است و بیکاری در این منطقه بیداد می‌کند و باید تصمیم عاجلی در این خصوص بگیریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود یادآور شد: باید دغدغه دهیاران، وضعیت آب شرب و مشکلات عدیده این منطقه مورد برر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *