دسته‌ها
آرشیو مازندران ورزشی

ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته فراجا در ساری

به مناسبت هفته فراجا ورزش صبحگاهی باحضور سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و روهام ابوطالبی رئیس هیات ورزش های همگانی مازندران در محوطه ناحیه انتظامی استان برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

پس از پایان ورزش صبحگاهی سرباز وظیفه امیررضا برزویی از قهرمانان ملی کشور که با حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته در قبرس موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در این مسابقات شده بود در مراسمی که با حضور سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان، معاونت ها و روسای پلیس های تخصصی همراه بود مدال قهرمانی خود را به فرزند شهید والامقام ” صادق تقوی” اهدا کرد .

این قهرمان ورزشی در این مراسم با بیان این که قهرمانان واقعی شهدا هستند، گفت: شهدای عزیز با ایثار و نثار خون خود امنیت را برای کشور عزیزمان رقم زدند تا در سایه آن ما جوانان این مرز و بوم بتوانیم به موفقیت های ورزشی و علمی دست پیدا کنیم .

سردار مفخمی نیز ضمن تبریک کسب موفقیت و اقدام ارزشمند این قهرمان ورزشی گفت: تمام پیشرفت های علمی، ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی که امروز شاهد آن هستیم به برکت ایثار و از خود گذشتگی جوانانی است که برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند .

وی از شهدا به عنوان قهرمانان واقعی جامعه یاد کرد و گفت: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی در میدان های نبرد با دشمن قهرمانانه جنگیدند تا ما امروز بتوانیم  در آسایش و آرامش زندگی کنیم و کسب همه این موفقیت ها مرهون خون پاک آن عزیزان است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که خانواده های معظم شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تصریح کرد: خانواده های شهدا و جانبازان الگوی صبر و استقامتند و باید همواره قدردان رشادت های این عزیزان باشیم .

شهید صادق تقوی 27 آباماه سال 1388 در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *