دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

همایش پسران دهه هشتادی مازندران در اردوگاه دانش آموزی بادله

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر همایش بزرگ پسران دهه هشتادی مازندران امروز با حضور «حسینی‌پور» استاندار مازندران، «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و جمعی از مسئولین در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد.

عکاس(سید محمد جلال نژاد) منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

 «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران در همایش دانش آموزان دهه هشتادی مازندران در اردوگاه دانش آموزی بادله با بیان اینکه جوانان و نوجوانان همواره پیشران بخش‌های مختلف هستند و در روز‌های اول انقلاب با عزم پولادین در مقابل باطل ایستادند و با رهبری امام راحل این انقلاب به پیروزی رسید، اظهار داشت: این انقلاب اسلامی که امروز شما دهه هشتادی آن هستید، یک مرد بزرگ توانست ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت در جهان نشان دهد.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با رهبری که داشتند، جوانان و نوجوانان بسیج شدند و این کشور به سرمنزل مقصود رسید.

این مسئول تصریح کرد: بعد از انقلاب دشمنان خارجی دست از سر این کشور برنداشتند و با تحریم‌های ظالمانه خواستند که مردم را دلسرد کنند، اما آحاد جامعه ایستادگی کردند و پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.

حسینی پور متذکر شد: قبل از انقلاب با همراهی آمریکا و رژیم مخلوع شاهنشاهی مردم ایران توسط ساواک شکنجه می‌شدند و شاه زمانی که از کشور می‌رفت با چمدان‌های دلار فرار کرد و اکنون پسر ناخلف وی که با پول این مردم در خارج از کشور ارتزاق کرده برای ایران پیام می‌دهد و باید بگویم که وی دشمن این ملت است.

استاندار مازندران بیان کرد: در قبل از انقلاب اسلامی حدود ۳۰ درصد بانوان مازندران باسواد بودند که این رقم اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به ۱۰۰ درصد رسید.

وی اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی تنها هفت درصد بانوان در ادارات دولتی مشغول بکار بودند که این رقم اکنون به بیش از ۵۰ درصد رسیده است.

رییس شورای اداری استان مازندران افزود: در قبل از انقلاب اسلامی پزشکان بنگلادشی، پاکستانی و هندی در بیمارستان‌های کشور و مازندران فعالیت داشتند، اما اکنون پزشکان حاذق بومی در بیمارستان‌های دیار ما فعالیت دارند.

حسینی پور افزود: اول انقلاب هفت درصد روستا‌های مازندران برق داشت که این رقم اکنون به ۱۰۰ درصد رسیده است و این امر مهم در پرتو انقلاب اسلامی بود و امام راحل تاکید زیادی بر عدالت و محرومیت داشتند.

وی تصریح کرد: مهندسان خارجی زیرساخت‌های برق مازندران را در قبل از انقلاب انجام می‌دادند که اکنون متخصصان ایرانی با درایت، مدیریت و مسائل فنی عمرانی و زیرساختی این دیار را انجام می‌دهند.

استاندار مازندران تاکید کرد: از همه شما می‌خواهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را بخوانید؛ خطاب این بیانیه جوانان و نوجوانان اند چراکه این قشر از جامعه با درس و دانش اقتدار ملی را افزایش می‌دهند.

حسینی پور خاطرنشان کرد: باید جوانان آنقدر خوب درس بخوانند تا کشور به اوج عزت و افتخار روزافزون برسد و به طور حتم این دیار و آینده آن برای شما نسل نوجوان و جوان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *