دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

همایش پدران آسمانی با حضور استاندار مازندران در بابل

همایش پدران آسمانی با استاندار مازندران در بابل برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

استاندار مازندران، با بیان این که ثمره حرکت در مسیر شهدا، فتح و پیروزی است، گفت: به برکت خون شهدای والامقام، جبهه مقاومت در منطقه، پویا و سرزنده عرصه را بر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تنگ کرده است. ‎

سید محمود حسینی‌پور در همایش پدران آسمانی با حضور خانواده های شهدا در بابل، بیان داشت: ثمره خون پاک شهدای محور مقاومت سبب شد که امروز همه جهان مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند.

وی با بیان اینکه دفاع از مردم غزه دیگر جهانی شده است، اضافه کرد: در طول تاریخ اشغال فلسطین سابقه ندارد که نیم میلیون نفر در انگلستان برای حمایت از مردم غزه به خیابان بیایند.

استاندار مازندران، اظهار داشت: اگر در دهه ۶۰ شمسی امام راحل دفاع از مردم فلسطین را نهادینه کرد، امروز تمامی مردم جهان به این اصل اعتقاد پیدا کردند.

حسینی پور با بیان اینکه همه این دستاوردها به برکت خون شهداست، ادامه داد: شهدا در مسیر اهل بیت علیه السلام بودند و حرکت در این مسیر پیروزی و سربلندی را به همراه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: امروز همه ملت ایران خود را خانواده شهدا می‌دانند و همگان این اصل را در مراسم تشییع شهدای گمنام مشاهده می‌کنند.

وی بیان داشت: در مراسم تشییع شهدای گمنام همه گروه‌ها و اقشار مختلف حضور به هم می‌رسانند که این نشان از ارادت مردم به شهداست.

استاندار مازندران تصریح کرد: شهدای والامقام ما امروز به یک الگو برای ملت بزرگ ایران تبدیل شده‌اند که در تمام عرصه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *