دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

همایش نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی در هتل بادله ساری

همایش نوزدهمین سالگرد تاسیس بیمه دی با سخنرانی آیت‌الله محمدباقر لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران،کهنسال مدیرکل بنیاد شهید استان و رضا طالبی مدیر بیمه دی مازندران و باحضور مدیران کل اقتصاد و دارایی ، پزشکی قانونی و پست مازندران و دیگر مدیران استانی و شهرستان در هتل بادله شهرستان میاندورود برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، گفت: کرامت انسانی در مراکز بیمه‌ای باید با کاهش بروکراسی اداری حفظ شود.

به گزارش چامه شمال، آیت‌الله محمدباقر لائینی در همایش نوزدهمین سالگرد تاسیس بیمه دی اظهار کرد: مساله بیمه یکی از ضرورت‌های زندگی امروز بوده و کرامت انسان با بیمه مورد صیانت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های بیمه‌گذار باید دغدغه کرامت جامعه تحت پوشش خویش را داشته باشد، تصریح کرد: عزت و کرامت مجموعه طرف قرارداد باید موردتوجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، خواستار کاهش بروکراسی اداری در مراکز بیمه‌ای استان شد و افزود: کرامت بیمه‌گذاران نباید در چرخه امورات اداری زیر سئوال برود.

آیت‌الله محمدباقر لائینی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: حضور حداکثری در انتخابات، ایران قوی می‌سازد و دشمن جرات نگاه‌چپ به کشور را ندارد.

160 هزار بیمه شده داریم

در ادامه رضا طالبی مدیر بیمه دی مازندران اظهار کرد: در سال‌های اخیر تلاش کردیم با تدوین و اجرای برنامه‌های راهبردی، گام بلندی در مرحله شکوفایی برداریم.

وی با اشاره به آغاز به کار بیمه دی در سال 1383، گفت: 19 سال سابقه فعالیت در کشور داریم و سرمایه شرکت در حال حاضر 9 هزار و 500 میلیارد ریال است که بر اساس برنامه به بیش از 20 هزار میلیارد ریال می‌رسد.

مدیر بیمه دی استان مازندران با اعلام اینکه شرکت بیمه دی جز سه شرکت برتر بیمه کشور است، افزود: 134 درصد در سال‌جاری رشد داشتیم.

طالبی اضافه کرد: در استان مازندران 160 هزار بیمه شده داریم و مهمترین قرارداد این شرکت مربوط به بنیاد شهید است که جز افتخارات این مجموعه است.

وی یادآور شد: برای ارائه خدمت شایسته به بیمه‌شدگان، 700 مرکز درمانی در استان مازندران طرف قرارداد این شرکت هستند و با شرکت بیمه دی تلاش کردیم که خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم.

نقش بیمه دی در انسجام‌دهی جامعه ایثارگران غیرقابل انکار است

همچنین کهنسال مدیرکل بنیاد شهید مازندران در همایش سالروز تاسیس بیمه دی، اظهار کرد: نگاه منفی‌گرایی کشنده در رسانه‌های غربی علیه کشور ما وجود دارد.

وی تصریح کرد: تاکتیک تخریب راهبرد دشمن در کشور ما پیگیری می‌شود.

کهنسال خاطرنشان کرد: در بحث امیدآفرینی باید شناسایی، تحکیم، غنا بخشی و حفظ امید را در دستور کار خویش قرار دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران ادامه داد: نقش بیمه در انسجام‌دهی جامعه ایثارگران استان غیرقابل انکار است و انتظار داریم که این روند ادامه داشته باشد.

کهنسال با اشاره به تاکید آیت‌الله لائینی در حفظ کرامت انسانی در بیمه‌ها نسبت به مخاطبان، افزود: مسائل و نگرانی‌ها جامعه ایثارگری باید به صورت کلی و مناسب حل و فصل شود.

وی ادامه داد: هر نظامی برای خودش یک سری افراد خاص و ویژه دارد و در نظام مقدس اسلامی افرادی هستند که از جان خودشان در هر صحنه‌ای دریغ نکردند.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران خاطرنشان کرد: شهدا برای آرامش، امنیت و عزت کشور از جان خویش گذشتند.

یک پاسخ به «همایش نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی در هتل بادله ساری»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *