دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

همایش نخبگان بسیجی مازندران در سالن اهل بیت ساری

همایش نخبگان بسیجی استان مازندران با عنوان طلایه داران پیشرفت ، عزت و افتخار با حضور آیت الله لائینی “نماینده ولی فقیه در استان مازندران” ، سردار مسلمی ” فرمانده سپاه کربلا” ، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی ” مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ” و نیز بسیجیان نخبه و الگو قشرها و صنف های مختلف در مجتمع اهل بیت علیه السلام شهرستان ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اهمیت تشکیل تقویت هیات های اندیشه ورز بسیج در استان گفت: هیات‌های اندیشه ورز بسیج برای کمک دولت پای کار هستند و مسئولان باید از تفکر آنان در تصمیم سازی هاو تصمیم گیری ها حمایت کنند.
سردار سیاوش مسلمی درهمایش نخبگان بسیجی استان با عنوان طلایه داران پیشرفت ، عزت و افتخار ‌در مجتمع اهل بیت شهرستان ساری اظهار کرد:بسیج به عنوان مایه حیات سپاه در خدمت این مجموعه به انجام ماموریت می پردازد که هدف ما نهادینه کردن تفکر بسیجی و تقویت روحیه بسیجی درجامعه است.

وی با اشاره به اهمیت و دستاورد گروه‌های اندیشه ورز گفت:با همت ۲۵۰اساتید بسیجی سند راهبردی ۵ساله پیشرفت استان مازندران تدوین شد که در این کتاب با تکیه بر روشهای علمی با توجه به مسائل زیست بوم استان راهکارهای مناسب ارائه می شود که مسئولان باید از تفکر ایده های این گروه‌های اندیشه ورز حمایت کنند.

مسلمی گفت: هدف سپاه و بسیج کمک به دولت در انجام وظایفشان است و اگر در اداره یا نهای کاستی یا ناامیدی دیده می شود نشان دهنده آن است که از تفکرات و روحیه بسیجی بهره مند نشدند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود:خدمت به مردم تنها به حرف نیست بلکه امید آفرینی باید همراه با عمل باشد که بسیجیان دیار علویان در ایام کرونا باجمع آوری ۷۰۰میلیاد تومان در بحث کمک‌های مومنانه ،توزیع واکسن و تدفین اموات خوش درخشیدند.
این مسئول بسیجی گفت: در زمینه آبرسانی،آبرسانی به ۲۰۰روستا در دستور کار قرار دارد که تا کنون ۷۶درصد پیشرفت داشت و آبرسانی هزارو ۳۵۰روستا نیز در دستور کار قرار دارد همچنین گروهای جهادی درزمینه محرومیت زدایی،راه روستایی، و پیشرفت فیزیکی بسیاری از پروژه ها اقدامات خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.
مسلمی تاکید کرد: برگزاری بیش از هزار یادواره شهدا،بیش از دوهزار نشست روشنگری ،بیش از هزارو ۸۰۰ دیدار با خانواده شهدا،تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی برخی از اقدامات فرهنگی بسیج در این ایام است.

اساس فعالیت‌های نخبگان و هیات های اندیشه ورز بسیج حول محور دین باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: پایه و اساس فعالیت‌ها و تصمیمات نخبگان و هیات های اندیشه ورز بسیج ،طبق حدود و مقررات الهی و حول محور دین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی پیش از ظهر امروز در همایش نخبگان بسیجی استان با عنوان طلایه داران پیشرفت،عزت و افتخار که درسالن اهل بیت (ع) ساری برگزار شد؛ بیان داشت: خدمت به مردم عبادت است و در این راستا باید جهت گیری ،برنامه ریزی،سیر و سلوک علویان در اداره امور جامعه،حول محور خدمت به مردم است.

وی افزود: پستها ومنصبها بستری برای خدمت به مردم هستند و
امروز تمام تلاشها، تصمیمات،برنامه ریزی هاو جهت گیری های دولت و بسیجیان، خدمت به مردم است.

بهرامی تاکید کرد: رسالت انبیای الهی دین باوری و دین محوری بود و امروز دشمن همین امر مهم یعنی دین و ایمان مردم را نشانه گرفته است که باید حواسمان به توطئه های شمنان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: عده ای تلاش کردند مشکلات اقتصادی جامعه را به برجام گره بزنند و وارد مذاکره با آمریکا شوند اما امروز محاصره اقتصادی جواب نمی دهد وبه برکت انقلاب اسلامی امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظامی حرفی برای گفتن دارد‌.

وی گفت: امروز دشمن با نشانه گیری دین و ایمان مردم تلاش دارد با تغییر ذائقه سیاسی و تضعیف عوامل اقتدارزا ارزش‌های دینی را در جامعه کمرنگ کند باید با بصیرت مراقب این سیاست‌های دشمنان باشیم‌.

بهرامی بیان کرد: هیات ها و نخبگان اندیشه ورز در برنامه ریزی و تصمیمات خود،خدمت به مردم ،تقویت آموزه های دینی،محرومیت زدایی،رعایت حدود الهی درقوانین و مقررات توجه کامل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *