دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

همایش ملی جهاد تبیین با رودیکرد دفاعی در دانشگاه علوم دریایی نوشهر

نخستین همایش ملی “جهاد تبیین” ارتش جمهوری اسلامی ایران با “رویکرد دفاعی” به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در نوشهر آغاز به کارکرد .

عکاس(غلام رضا شمس ناتری)منبع:خبرگزاری فارس

این همایش در این شهر بندری برگزار می شود و مقامات لشکری و کشور در آن حضور دارند . به گفته دبیر این همایش ۳۰۱ مقاله به این دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۲۵۶ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که از ۲۰ مقاله به صورت شفاهی و ۲۶ مقاله نیز به صورت پوستر در این همایش دو روزه ارائه خواهد شد.

۳۰۱ مقاله به همایش ملی «جهاد تبیین» با رویکرد دفاعی ارسال شد

به گزارش دفاع‌پرس ، ناخدایکم «ابوطالب مطلبی» دبیر علمی همایش ملی «جهاد تبیین» امروز در اولین همایش ملی «جهاد تبیین» در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اظهار اینکه وقوع انقلاب اسلامی ایران تأثیر شگرفی در فراری مرزها و نظام بین المللی گذاشته است، اظهار داشت: به علت استیصال دشمن جنگ نرم را به عنوان گزینه بعدی برای مقابله با گسترش انقلاب اسلامی در سایر کشورها انقلاب کرد.

وی با اظهار اینکه بزرگنمایی نقاط ضعف اجتماعی، القای بحران و غیرعادی بودن شرایط کشور، مخدوش کردن امید و تحریف حقایق از جمله اهداف جنگ نرم دشمن است، افزود: به منظور لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا، اولین همایش ملی جهاد تبیین با رویکرد دفاعی در شش محور در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۳۰۱ مقاله از سراسر کشور دریافت شد، تصریح کرد: ۱۵۶ مقاله پذیرش و ۱۳۵ مقاله از فهرست خارج شد.

مطلبی با اظهار اینکه این همایش در دو پنل برگزار می‌شود، اذعان داشت: در هر پنل ۱۰ مقاله شفاهی ارائه می‌شود و ۲۶ مقاله نیز به صورت پوستری عرضه شده است و در پایان از ارائه دهندگان مقالات پوستری و شفاهی تقدیر می‌شود.

این همایش دو روزه با حضور شخصیت‌های ملی و لشکر در حال برپایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *