دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

همایش فرماندهان ادواری رده های سپاه کربلا در ساری

همایش فرماندهان ادواری رده های سپاه کربلا در سالن غدیر ساری برگزار شد که در این همایش و نشست صمیمی که با حضور سردار مسلمی “فرمانده سپاه کربلا” همراه بود فرماندهان پیشکسوت و نسل جدید سپاه به بیان و ارائه نقطه نظرات در راستای اعتلای نهادهای مقدس و مردمی سپاه و بسیج پرداختند.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: گردهمایی و دورهمی صمیمی با حضور فرماندهان نیروی مقاومت سابق و فرماندهان جدید سپاه در استان را برگزار کردیم که هم از خاطرات و تجربیات فرماندهان ادوار گذشته سپاه استفاده شد و همچنین فرماندهان جدید درخواست و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه مورد استقبال خیلی خوبی قرار گرفت، اظهار کرد: در مجموعه سپاه هم از نظرات و پیشنهادهای و تجربه بزرگان گذشتگان در حال استفاده هستیم .

وی با اشاره به اینکه تعداد ۷۰۰ نفر از وابستگان ما در قالب قرارگاه شهید سلیمانی مسئولیت آموزش یگان های امام علی و گردان های بیت المقدس در حوزه های تکمیلی را دارند،افزود: در حوادث و بحران های طبیعی و غیر طبیعی از وجود تجربیات وابستگان عزیز بهره مند میشویم و این عزیزان همیشه در کنار ما هستند چرا که اعتقاد داریم آنان کوله باری از تجربه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *