دسته‌ها
آرشیو خبری ساری

 همایش شهرداران مازندران در محمودآباد

همایش شهرداران و مانور آمادگی استقبال مازندران از مسافران نوروزی با حضور استاندر ، سردار مسلمی، مدیران دستگاههای اجرایی و کلیه شهرداران استان در کمپ نفت محمودآباد برگزار شد.

عکاسان(هدا کاشی پور-دریافتی) منبع: فارسخزرنما

استاندار مازندارن، گفت: با توجه به شرایط ویژه عید نوروز امسال که با ماه مبارک رمضان همنشینی دارد، مازندران با برنامه های متنوع فرهنگی و خدماتی به استقبال مسافران نوروزی خواهد رفت. ‎

سید محمود حسینی پور در جمع شهردارن مازندران در محمود آباد، بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، این خطه از شمال آماده پذیرایی از مسافران نوروزی از سراسر کشور است.

وی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با عید نوروز، ستاد تنظیم بازار استان به صورت منظم برای تامین کالاهای اساسی تشکیل می شود.

حسینی پور با بیان اینکه که همه اقلام مورد نیاز عید نوروز در مازندران فراهم شد، خاطرنشان ساخت: تقاضای ما از کسبه ها آن است که با هماهنگی اتحادیه ها بدون دخالت دستگاه های نظارتی تامین کالاهای اساسی مردم را بدون وقفه تامین کنند.

استاندار مازندران خطاب به شهرداران این استان بیان داشت: فضای محیطی شهرهای مازندران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید متفاوت تر از سالهای گذشته باشد.

وی با بیان این نکته که همه شهرداران مازندران باید زیبا سازی و نظافت شهری را در ایام نوروز با دقت انجام دهند، ادامه داد: نوروز امسال باید متفاوت تر از سال های گذشته باشد و نقش شهرداران در این زمینه بسیار برجسته است.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: در دو سال اخیر با توجه به صحبت های انجام شده مبنی بر اینکه اعتبارات مازندران باید ملی دیده شود دولت سیزدهم نسبت به این امر اهتمام دارد.

حسینی پور تصریح کرد: مازندران سالانه میزبان نزدیک به ۴۰ میلیون مسافر و گردشگر است و زیر ساخت های این استان باید در تراز این حجم از مسافر و گردشگر باشد.

وی گفت: شهرهای ساحلی مازندران که میزبان مسافران بیشتری هستند، شهرداران باید تمرکز بیشتری نسبت به پاکیزگی شهرها داشته باشند و نسبت به فضای سبز و مبلمان شهری حساسیت اهتمام جدی تری داشته باشند.

استاندار همه دستگاه های متولی را مکلف کرد تا در نوروز امسال کاملا برای میزبانی ملی آماده باشند.

3 دیدگاه دربارهٔ « همایش شهرداران مازندران در محمودآباد»

همایش =نمایش=نقش=عدم کارکرد صحیح..امید بروزی که همایش تبدیل به جلسه ی کارآمد و ممتاز با هزینه ی حاصله از خود همون ارگان نه بیت المال..

اقای خزر نما
از استاندار سوال کن چرا همش میروید غرب مازندران جلسه وبازدید .مرکز وشرق مازندران یعنی آدم نیستند ویا فضا ی زندگی انها جذاب برای عکس های تان نیست .متاسفم

درست میفرمائید،همیاری شهرداریهای استان در مرکز استان ساری قرار داره،ساری سال ۹۵ و ۹۶ بعنوان برترین شهر گردش پذیر در کشور انتخاب شده،ک میزبان بیشترین حجم از مسافرین رو در خودش جای داده اس..استاندار اهل غرب استانِ هر ازگاهی فراموش میکنه ک محل کارش کجاس..و طبق ضوابط باید کارشونو انجام بدن..با رویکرد ایشون امسال نماینده تنکابن طبل تجزیه ی مازندران رو مجددا کوبید،مازندران و ملک مازندران برای قوم بزرگ طبری هس،برای شخص یا شهری نیس،باید مث دیگر اقوام انسجام و مرز سیاسی خودمونو حفظ کنیم،با تجزیه تیشه ب ریشه ی خودمون نزنیم،با تجزیه هیچ پیشرفتی حاصل نمیشه،با ارائه و برنامه درست و مطالبه بودن در مجلس و جذب سرمایه گذار مازندران ب شکوفائی هرچ تمام تر خواهد رسید،مازندران ی کلانشهره،با نگاه کلی ب استان بشه،ن غرب و شرقش کنیم،مواظب باشیم ک در دام تفرقه نیفتیم
با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *