دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

همایش استانی جهاد ، ایثار و مقاومت جامعه کارگری و کارفرمایی در بابل

به مناسبت هفته دفاع مقدس ، همایش بزرگ جهاد ، ایثار و مقاومت جامعه کارگری و کارفرمایی در هشت سال دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه کربلا ، دکتر رعیتی فر ” معاون وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی ” ، دکتر الله بداشتی “مسئول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کشور” و جمعی از کارگران غیور و زحمتکش دیار علویان در سالن همایش مرکز مخابرات استان مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در پایان این همایش که به همت سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا برگزار شد ، از خانواده های معظم شهدای جامعه کارگری ، فرماندهان برتر حوزه های مقاومت بسیج کارگری ، بانوان نمونه و کارگران شاخص صنف های مختلف ، کارگران قهرمان و مدال آور، کارآفرینان برتر و کارگران و گروه های جهادی شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی استان مازندران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

آرایش دفاع مقدس ما رادر جنگ اقتصادی پیروز می‌کند

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: اگر بتوانیم آرایش دفاع مقدسی بگیریم قطعا در حوزه اقتصادی ما مثل حوزه نظامی پیشرفت خواهیم کرد و موفق خواهیم شد.

به گزارش فارس،حمیدرضا الله‌بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارحانجات کشور امروز در همایش بزرگ جهاد، ایثار و مقاومت قشر زحمتکش کارگری در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز با تعهد و تخصص در عرصه بازدارندگی اگر کسی بخواهد چشم چپ به ما نگاه کند با قدرت نظامی جلوی آنها می‌ایستیم.

وی با بیان اینکه شما کارگران در جنگ اقتصادی هستید، گفت: راز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس که جلوی بیش از ۸۰ کشور ایستادیم تعهد، تخصص و ولایت‌مداری بود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارحانجات کشور بیان کرد: اگر بتوانیم آرایش دفاع مقدسی را بگیریم قطعا حوزه اقتصادی ما مثل حوزه نظامی پیشرفت خواهد کرد و موفق خواهیم شد.

الله بداشتی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس پیروز و الگویی برای کل دنیا تبدیل شدیم، خاطرنشان کرد: امروز دولت سیزدهم تمام توان خودش را برای خدمت به مردم گذاشت.

وی ادامه داد: این دولت با تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری تمام توان خود را جهت جلوگیری تورم گرفت.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارحانجات کشور یاداور شد: عبور از تنگناهای اقتصادی دشوار است اما ما باید ادامه دهیم و پیروزی از آن ماست.

الله بداشتی با اشاره به اینکه همکاران ما در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جهت آسایش شما تلاش می کنند تا کارگران ما جلوی خانواده خجالت نکشند، گفت: امروز بسیج و سپاه مامن امن شماست و ما به‌عنوان سرباز به شما این قول را می‌دهیم که حامی شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *