دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

همایش تعاونی‌های برتر مازندران در باشگاه برق ساری 

همایش تعاونی‌های برتر مازندران باحضور “حسینی پور” استاندار مازندران، “علی بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود و “باقری” مدیرکل تعاون کار و رفاه تامین اجتماعی استان در باشگاه برق ساری برگزار و از ۲۵ تعاونی استان که در زمینه تولید، ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه گزاری مردمی شاخص بودند قدردانی شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

استاندار مازندران در همایش تعاونی‌های برتر مازندران با اشاره به اینکه تعاونی‌ها سهم بسزایی در تولید و اشتغال استان دارند، گفت: ۵۰۰ روستای استان را شناسایی کردیم و برای تقویت این روستا‌ها بدنبال راه اندازی تعاونی‌ها در این روستا‌ها هستیم. ‎

حسینی پور با اشاره به اینکه روسیه سالیانه ۳۰۰ میلیون دلار واردات انجام می‌دهد، افزود: باید نیاز‌های کشور روسیه را شناسایی و برای صادرات محصولات خود به آن کشور برنامه‌ای جامع تدوین کنیم.
وی تصریح کرد: در سفر اخیر به کشور روسیه با دو فروشگاه این کشور که در ۸۰ استان روسیه نمایندگی دارد، قرارداد منعقد کردیم و در آینده نزدیک شاهد صادرات محصولات با برند مازندران به این کشور خواهیم بود.
استاندار مازندران، گفت: در سال گذشته مرکبات استان را به کشور روسیه صادر کردیم و امسال یک محصول را به پنج محصول ارتقا خواهیم داد و صادرات می‌کنیم.
وی در خصوص منطقه آزاد مازندران که در سه نقطه است، افزود: در شورای نگهبان دو ایراد به منطقه آزاد در مازندران گرفته شد که در مجلس شورای اسلامی بدنبال رفع این ایرادات هستیم تا در آینده نزدیک تاییدیه منطقه آزاد مازندران را از شورای نگهبان بگیریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران هم در این مراسم، گفت: امروز از ۲۵ تعاونی استان قدردانی کردیم که در زمینه تولید، ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه گذاری مردمی شاخص بودند.
باقری، افزود: از ۱۳۵۰۰ تعاونی استان، پنج هزار و پانصد تعاونی غیرفعال هستند و بدنبال احیا این تعاونی‌ها هستیم.

گفتنی است در این مراسم با حضور استاندار و برخی مدیران و مسئولین از 25 تعاونی شاخص و برتر استان با اهداء تندیس و لوح سپاس، تجلیل شد.

حسینی پور استاندار مازندران در این همایش با اشاره به اینکه تعاونی‌ها سهم بسزایی در تولید و اشتغال استان دارند گفت: از ۱۳ هزار و ۵۰۰ تعاونی استان، پنج هزار و پانصد تعاونی غیرفعال است و بدنبال احیا این تعاونی‌ها هستیم.

یک پاسخ به «همایش تعاونی‌های برتر مازندران در باشگاه برق ساری »

خزرنما
با سلام
حال تعاونی ها اصلا خوب نیست مخصوصا تعاونی هایی که در حال ساخت و توسعه هستند.بانک ها اعتبارهای تخصیص یافته را صرف دوست واشناهای خود میکنند . این عکسها فقط زیبایی دارد. اقای علی باقری مدیر کل تعاون بر مبنای گزارش غلط ‘گزارش میدهد .
۴سال سال در اداره تعاون نکا رفت وامد دارم حال تعاونی ها خوب نیست
شرکت تعاونی نوین اندیشه نکا هستم .گزارش بر مبنای واقعیت تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *