دسته‌ها
آرشیو

تجلیل از مروجان آموزش همگانی پلیس مازندران در هفته فراجا

همایش تجلیل از مروجان آموزش همگانی پلیس مازندران به مناسبت گرامی‌داشت هفته فراجا با حضور سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرماندهی انتظامی مازندران، سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران، پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری، احسان مرادی‌فر رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری ساری، مرتضی عطایی شهردار منطقه یک، آگوشی معاون فنی شهرداری منطقه یک برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

پلیس و شهرداری دو نهاد مردمی مکمل یکدیگرند

رئیس شورای اسلامی شهر” ساری “، گفت: پلیس و شهرداری دو نهاد مردمی مکمل یکدیگرند.

“پرویز شعبانی” در مراسم تجلیل از مروجان آموزش همگانی پلیس مازندران در سالن کنفرانس ستاد انتظامی استان در ساری، ضمن گرامیداشت هفته انتظامی و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت با اشاره به اینکه دو نعمت خداوندی امنیت و سلامت از نعمت های مجهول و گمنام است ، تصریح کرد: امنیت عین هوا برای همه لازم و ضروری است .

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و وقوع ناامنی در جامعه که کسب و کارها را دچار اختلال کرد، افزود: امنیت عمومی جامعه مرهون تلاش ها و زحمات جان برکفان انتظامی است که جا دارد در این هفته از همه این عزیزان قدردانی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری در حوزه های مختلف فرهنگی ، هنری و اجتماعی در سطح شهر از تعامل و همکاری فرماندهی انتظامی در این حوزه با شهرداری در مراسم های ملی و مذهبی قدردانی کرد.

شعبانی در ادامه به پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی در جامعه اشاره کرد و افزود: معاندین نظام و دشمنان قسم خورده انقلاب وقتی خود را در برابر سد پلیس در تزاز انقلاب اسلامی و ایثارگر برای رسیدن به خواسته هایشان دیدن با حمله و اهانت به پلیس بدنبال تضعیف آن بر آمدند و در این راه شکست خوردند.

پلیس و شهرداری دو نهاد مردمی و مکمل یکدیگرند که در عرصه خدمات به رسانی به مردم نقش بسزایی دارند و در حوادث اخیر نیز با تعامل و همکاری این دو نهاد انقلابی، نگذاشته اند، خدشه ای به ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب وارد شود.

پلیس یک نهاد مدنی و اجتماعی است

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در جلسه تجلیل از مروجان آموزش همگانی، گفت: پلیس یک نهاد مدنی و اجتماعی و معاونت اجتماعی پل ارتباطی بین پلیس و مردم است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدجعفر ساداتی در جلسه تجلیل از مروجان آموزش همگانی استان، گفت: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که در ان ایده ها، خواسته ها و مطالبات مختلف و متفاوتی وجود دراد .

وی با شاره به این که سازمان انتظامی یک نهاد مدنی و اجتماعی است، معاونت فرهنگی و اجتماعی را پل ارتباطی بین پلیس و مردم دانست و تصریح کرد: این معاونت با بستر سازی مناسب، باید طوری عمل کند تا میزان اعتماد عمومی نسبت به پلیس بالا رود .

سرهنگ ساداتی، خاطرنشان کرد: پلیس موثر ترین مولفه برقراری امنیت در جامعه است و باید به این نکته توجه داشت، هرچه قدر در هر جامعه ای پلیس تضعیف شود به همان میزان فراوانی و گستردگی جرائم و آسیب های اجتماعی در جامعه بیشتر خواهد شد.

ساداتی با بیان این که دشمن از افزایش اعتماد مردم به پلیس همواره نگران بوده است ، اظهار داشت: مروجان آموزش همگانی می توانند با افزایش سطح ارتباط و تعامل بین پلیس و مردم، ارتقاء احساس امنیت و ایجاد امنیت روانی در مردم و معرفی پلیسی مقتدر در جامعه زمینه های افزایش اعتماد عمومی به پلیس را فراهم کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در ادامه، افزود: پلیس در جمهوری اسلامی یک پلیس خدمتگزار و قانونمدار است و یکی از مهمترین دستاوردهای این قانونمداری ایجاد نظم و انضباط اجتماعی در جامعه است.

اقدامات آموزش همگانی گامی در جهت پیشگیری از تهدیدات و آسیب های اجتماعی

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم تجلیل از مروجان آموزش همگانی، گفت: اقدامات آموزش همگانی گامی در جهت پیشگیری از تهدیدات و آسیب های اجتماعی است.

سرهنگ “سید موسی حسینی” در مراسم تجلیل از مروجان آموزش همگانی رویکرد جامعه محوری پلیس را جلب مشارکت حداکثری مردم در برقراری نظم و امنیت برشمرد و افزود: در حوزه نظم و امنیت با این رویکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی راه اندازی شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تعامل و همکاری خوب دستگاه های فرهنگی و اجتماعی اجرایی استان به ویژه آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا وسیما و…. تاکید کرد؛ پلیس بدنیال پیشگیری اجتماعی است و هر جا با مشکلی مواجه شده ایم، قطعا در آن حوزه کار فرهنگی و اجتماعی صورت نگرفته است .

سرهنگ حسینی با اشاره به حوادث اخیر در استان مازندران، افزود: مردم فهیم استان با درک درست از وقایع اخیر در همان ساعات اول، خط خود را از فریب خوردگان جدا کردند و از پلیس و نظام اسلامی حمایت کردند.

وی به اهمیت اقدامات آموزش همگانی در جامعه در راستای پیشگیری از تهدیدات و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: باید همه دستگاه های فرهنگی و اجتماعی به یاری پلیس آمده تا بتوانیم جامعه ای عاری از آسیب ها و جرایم داشته باشیم .

سرهنگ حسینی به اقدام شاخص شهرداری و شواری اسلامی شهر ساری در ساخت و اجرای پروژه المان فراجا در میدان پلیس شهر ساری اشاره و از اقدامات سازمان شهرداری ساری قدردانی کرد.

در پایان این همایش از مروجین آموزش همگانی در استان قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *