دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی مازندران در بابلسر

مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی در قالب رزمایش سپاس  و میثاق با یاوران ولایت ۲ با حضور سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل میزبان بابلسر و همزمان در سراسر مازندران برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان، از دیدار و سرکشی از یک هزار و ۲۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد در استان خبر داد و گفت: این برنامه در قالب رزمایش سراسری و با ظرفیت نهاد‌ها انجام می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه جانبازان شایسته ترین، بهترین، باارزش‌ترین و گرانبهاترین یادگاران دفاع مقدس هستند، افزود: باید الگو‌های زنده جامعهرا به نسل جدید و آینده ساز انقلاب معرفی کرد.

مسلمی در ادامه به صبرو استقامت خانواده‌های جانبازان اشاره و اضافه کرد: همسران جانبازان پرستاران گمنام هستند که از آن‌ها یاد نمی‌شود.

فرمانده سپاه کربلا افزود: همسران جانبازان، خودشان جانبازانی هستند که هیچ درصدی نمی‌گیرند و ایثارگرانه به جانبازان ما کمک می‌کنند.

مسلمی تاکید کرد: دیدار با جانبازان و تجلیل از مقام شامخ شهدای زنده تکلیف و وظیفه همه مسئولان است.

سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران نیز با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: جانبازان سنبل عینی مظهر شهادت هستند و از ایثار و همراهی همدلانه همسران با جانبازان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: این برنامه تلفیقی از نگاه استانی است که در راس آن استاندار مازندران است و این چهارمین دیدار استاندار با جانبازان در سال جاری است.

کهنسال ادامه داد: در مازندران اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به سمت مردمی شدن است و در این زمینه حرکت‌های خوبی انجام شد و تکریم از اسطوره‌های دفاع مقدس را وظیه ذاتی خود می‌دانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: این برنامه‌ها برای به آرامش رسیدن و تجدید قوا برای ماست و جانبازان اسطوره‌های این مرز و بوم و تداعی کننده چهره شهدا برای جوانان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *