دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

 هفتمین جشن توانمند سازی کمیته امداد در فریدونکنار

هفتمین جشن توانمند سازی ۳۰۰۰ مجری طرح اشتغال با حضور مصطفی خاکسار قائم مقام رئیس کمیته امداد، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان ، خیریانپور معاون امور اقتصادی استاندار وحجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد استان مازندران و دیگر مسئولین کشوری و استانی در فریدونکنار استان مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در هفتمین جشن توانمند سازی ۳۰۰۰ مجری طرح اشتغال حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد استان مازندران اظهار داشت: توانمند سازی در کمیته امداد تنها در عرصه اشتغال نیست، در عرصه های مختلف است ، و رویکرد اصلی ما توانمند سازی خانواده های تحت حمایت است.

وی افزود: هر خدمتی که ارائه می دهیم به برکت ولایت و رهبری ، شهدای والا مقام است و در حماسه ۲۲ بهمن و روز قدس مردم نشان دادند که انقلاب و رهبری و شهدا را دوست دارند ،و اگر ما مسئولین نتوانیم به مردم خدمت درست ارائه دهیم خسرالدنیا و الاخره خواهیم شد.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه آموزش و کار فرهنگی در امداد بسیار مهم است بیان داشت:تمام تسهیلات پرداخت شده و۳۰ هزار فرصت شغلی همراه با آموزش بوده و بر همه این فرصت های شغلی نظارت کامل وجود دارد.

وی بیان داشت:۴۸۰ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت دارند که بیش از ۱۲۰ مرکز نیکوکاری فرهنگی می باشد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران از اقدامات ویژه کمیته امداد تعامل و همکاری با جهاد کشاورزی و نگاه به مشاغل جدید و دانش بنیان و برگزاری۴ استارت آپ و بیش از ۱۵۰
ایده نو ، برگزاری دورهای آموزشی فرهنگ کار و تلاش برای خانواده ها و…در استان می باشد‌.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه مجریان طرح اشتغال امروز با برگزاری جشن خود کفایی از حمایت کمیته امداد خارج میشوند گفت:تمام اتفاقات خوب در استان به دلیل همدلی و تعامل خوب مسئولین است.

وی با تشکر از تمامی مسئولین و قدردانی از تمامی همکاران در کمیته امداد که برای رسیدگی به کار محرومین بسیج شدند گفت:احساس لذت خدمت به روز و سریع باید در کام مددجویان تحت حمایت باقی بماند.

خاطر نشان می شود:در پایان این مراسم بازدید از غرفه های نمایشگاه اشتغال و کار آفرینی ، اهدا تندیس و لوح تقدیر از نفرات برتر و مدیران عامل بانک ها و یاوران اشتغال تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *