دسته‌ها
آرشیو فرهنگی مازندران

هشتمین اجلاسیه “نماز” استان مازندران در میاندورود

اجلاسیه نماز مازندران با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران، مدیران استان و فعالان این حوزه صبح امروز در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد. ‎

عکاس(ارسالی) خبرگزاری دفاع مقدس– روابط عمومی استانداری مازندران

 حجت الاسلام «محسن قرائتی» رئیس ستاد اقامه نماز کشور در هشتمین اجلاسیه نماز مازندران که در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری برگزار شد، با اظهار اینکه نماز اولین معیار حفظ ارزش‌های الهی به شمار می‌رود، اظهار داشت: متأسفانه در دهه‌های گذشته فرهنگ نماز به خوبی برجسته نشده است.

به گزارش دفاع‌پرس ،وی با بیات اینکه باید موانع فراروی نهادینه شدن فرهنگ نماز در جامعه شناسایی و رفع شود، افزود: باید اهمیت نمازخوانی برای قشر‌های مختلف جامعه دوچندان شود، زیرا نماز حجت عینی و ذاتی برای شناسایی حق است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور برپایی نماز را شکرگذاری از نعمت‌های الهی دانست و بیان کرد: اگر نماز قبول واقع شود سایر اعمال انسان نیز در آخرت پذیرش می‌شود و برپایی نماز با اخلاص سبب می‌شود پلیدی و زشتی در انسان رخنه نکند.

حجت الاسلام قرائتی ادامه داد: آن گونه که برای افزایش دانش مردم تلاش شد برای اخلاق و بینش آن‌ها کار نشده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور به جایگاه والای معلمان و فرهنگیان در هدایت جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: اگر معلم به ارزش‌های الهی توجه بیشتری داشته باشد بسیاری از آسیب‌ها در جامعه کاهش می‌یابد.

وی صعود و سقوط اخلاق کشور را وابسته به عملکرد فرهنگیان دانست و تصریح کرد: برای تعلیم و تربیت باید معرفت الهی در معلمان تقویت شود و برخی از رویه‌های اشتباه گذشته در امر تعلیم و تربیت را بازنگری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *