دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به میاندورود

نوزدهمین سفر شهرستانی “سیدمحمود حسینی پور” استاندار مازندران به میاندورود با حضور “علی بابایی کارنامی” و “منصورعلی زارعی” نمایندگان مردم ساری و میاندورود، معاونان ستادی و تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

***سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران در بدو ورود به میاندورود در نوزدهمین سفر شهرستانی، مورد استقبال امام جمعه و فرماندار قرار گرفت / استاندار مازندران که با 60 مدیر استانی در میاندورود حضور یافت، در آغاز با حضور در گلزار شهدای سورک با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد. ‎

***سالن ورزشی میاندورود که در زمان آغاز عملیات اجرایی به کعبه آرزوی ورزشکاران این دیار برای داشتن یک سالن مسابقات جدید و استاندارد مبدل شده بود با عزم دولت سیزدهم در نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به بهره برداری رسید. ‎

***سیدمحمود حسینی پور، در نوزدهمین سفر شهرستانی خود به میاندورود در جریان بازدید از مجتمع تفریحی گردشگری “ماهان لالیم” این شهرستان، از تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان برای آغاز به کار دوباره پروژه گردشگری این پروژه خبر داد. ‎

***استاندار مازندران با بیان این که طرح ۴۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن میاندورود براساس زمان بندی وعده داده شده به خوبی پیش نرفت و در ادامه با مشکلاتی مواجه و در نهایت نیز متوقف شده بود، گفت: در دولت مردمی سیزدهم با تغییر پیمانکار قبلی، ادامه این طرح به اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان پیمانکار جدید واگذار شد و اکنون در سه نوبت کاری، مشغول انجام وظیفه هستند. ‎

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در نوزدهمین سفر شهرستانی به میاندورود در گفت و گو با خبرنگاران افزود: فلسفه دیدار چهره به چهره با مردم تنها بر طرف کردن موردی مشکلات آنها نیست، بلکه مسوولان باید به طور مستقیم صحبت ها و درد دل مردم را گوش کنند.

وی دیدار چهره به چهره را از سیاست کلان دولت سیزدهم برشمرد و ادامه داد: رئیس جمهور نیز شخصا در سفرها به استان های کشور، مستقیم با مردم ارتباط می گیرند، چراکه معتقدیم در حکمرانی اسلامی نباید فاصله بین مردم و مسئولان باشد.

حسینی پور تصریح کرد: متاسفانه در سالهای اخیر شاهد افزایش فاصله بین مردم و مسوولان بودیم ولی ما وظیفه داریم که از نزدیک به درد و دل مردم گوش داده و مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.

استاندار مازندران با اشاره به ادامه دار بودن دیدار چهره به چهره با مردم، گفت: با ادامه این روند می توانیم مسایل مردم را بهتر درک کنیم، از طرفی در بین مردم بودن و تعامل و ارتباط نزدیک با مردم از آموزه های دینی نیز است.

استاندار مازندران در نوزدهمین سفر شهرستانی خود صبح امروز یکشنبه وارد شهرستان میاندورود شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از طرح های عمرانی شهرستان، برپایی جلسه با نمایندگان اقشار برای بیان دیدگاه و مشکلات مردم، بررسی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط ضعف و قوت، جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، بررسی فعالیت اقتصادی با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و برگزاری شورای اداری از اهداف نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به میاندورود است.

در این سفر علاوه بر شناسایی نظام مسایل روستاها، مصوبات نیز در جلسات شورای اداری تصویب خواهد رسید.

شهرستان میاندورود دارای ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی به همراه ۳۸ کارگاه تولیدی فعال است.

شهرستان میاندورود دارای ۲ بخش مرکزی و گهرباران است. بخش مرکزی به مرکزیت شهر سورک سه دهستان به نام های کوهدشت شرقی، میاندورود بزرگ و کوهدشت غربی و بخش گهرباران به مرکزیت طبقده هم ۲ دهستان به نام های گهرباران شمالی و گهرباران جنوبی دارد.

3 دیدگاه دربارهٔ «نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به میاندورود»

بازدیدچنین مقامی بسیار ضروری است مشروط به اینکه منجر به برقراری عدل و قانون و حل مشکلات آن منطقه شود و برای اینکار باید امکان ایجاد ملاقات با نماینده تام الاختیار ایشان برای طرح مشکلات منطقه بازدید فراهم شود. با تشکر

چرا به امام زاده عبدالله آمل سفر نمی کنید مگر شما فرماندار مازندران نیستید چرا این منطقه ی محروم را در نمی یابید.
مگر از مشهد مازندران جاده ی افتضاح و خرابش اطلاع ندارید حرم این امام زاده و صحن آن ویران است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *