دسته‌ها
آرشیو

نهضت کمک های مومنانه ویژه کارگران کم برخوردار مازندران

به مناسبت هفته دفاع مقدس،آئین نهضت کمک های مومنانه ویژه کارگران کم برخوردار استان ، با حضور رئیس سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کشور برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع : خزرنما

در این آئین همدلی و احسان، ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد ریال توسط سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی مازندران تهیه، و در بین کارگران شایسته تکریم سراسر استان توزیع شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، به مناسبت هفته دفاع مقدس، آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه کارگران کم برخوردار استان امروز با حضور رئیس سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کشور برگزار شد.

در این آئین همدلی و احسان، ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد ریال توسط سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی مازندران تهیه و در بین کارگران شایسته تکریم سراسر استان توزیع شد.

«سید جواد حسینیان» مسئول بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلای استان مازندران در کنار اقدامات تخصصی در بحث رفع موانع تولید و مشکلات تخصصی در حوزه کار و تولید استان اقدامات مختلفی را در بخش فرهنگی، اجتماعی و موضوعات مبتلا به دیگر در حوزه تخصصی در سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: از برنامه‌های ویژه‌ای که در طول سال ۱۴۰۱ از سوی این سازمان و اداره‌کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان انجام شد توزیع کمک‌های مومنانه در بین کارگران آسیب دیده بود و در این راستا قریب به ۶ هزار بسته معیشتی را طی یک سال اخیر توزیع کردیم.

این مسئول ادامه داد: در پنجمین مرحله از کمک‌های مومنانه ۸۰۰ بسته کمک مومنانه را امروز توزیع خواهیم کرد که ۵۰۰ بسته شهرستانی و ۳۰۰ بسته نیز در سطح استانی تحویل خانواده کارگران خواهد شد.

حسینیان به اقدامات مشابه دیگر این سازمان اشاره کرد و گفت: توزیع کمک‌ها و ارسال کمک‌ها برای زلزله زدگان استان هرمزگان و خدمات ویژه گروه‌های جهادی برای خانواده کارگر که مشکلاتی را در منازل و شرکت‌ها داشتند و رفع آسیب دستگاه‌ها و تجهیزات را دارند.

این مسئول کمک به مجموعه‌های تولیدی که دچار مشکلات اقتصادی هستند و توان تعمیر تجهیزات را ندارند را یکی از اقدامات محوری گروه‌های جهادی عنوان کرد و گفت: این کار به صورت ماهیانه انجام می‌شود و همچنین این سازمان در آزادسازی زندانیان غیرعمد و تهیه جهیزیه نیز پیشگام بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *