دسته‌ها
آرشیو حوادث خبری مازندران

نمایش اقتدار پلیس امنیت مازندران در دستگیری اراذل و اوباش استان

 سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگاران از دستگیری ۲۴ نفر از اراذل و اوباش در استان خبر داد و گفت: از این متهمان ۷۹ قبضه سلاح سرد و گرم کشف و ضبط شده است.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش طی 48 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد و افزود: در این طرح 24 متهم به شرارت و مخلان نظم و امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی،طرح ویژه مقابله و برخورد با اراذل و اوباش سطح دار و نوظهور در سطح استان به مدت 48 ساعت اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح شهرستان های استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهمان به شرارت و ناامنی با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات موفق به دستگیری 24 متهم شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف 79 قبضه انواع سلاح سرد و گرم در این طرح از توقیف بیش از 129 خودرو که توسط اراذل و اوباش در شرارت ها و اخلال در نظم و امنیت عمومی از آن استفاده می کردند. خبر داد.

سردار مفخمی افزود: امنیت خط قرمز پلیس بوده و تا برقراری کامل امنیت و ایجاد احساس امنیت در سطح استان پلیس با اقتدار با هرگونه ناامنی و مخلان نظم وامنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

2 دیدگاه دربارهٔ «نمایش اقتدار پلیس امنیت مازندران در دستگیری اراذل و اوباش استان»

بنام خدا
سلام
بدوا تشکر از توجه فرماندهی جدید مازندران به موضوع امنیت اجتماعی و برخورد با ارازل و اوباش در قرارگاه موصوف،

لازم به گزارش است که در شهر چمستان، اشخاص سودجو به صرف دربدار نمودن کوچه ها بدون مجوز، عنوان شهرک منتسب می‌دارند و از هموطنانی که از سایر استان ها اقدام به سرمایه گذاری و خرید ملک در این شهر نموده‌اند، با عناوین مختلف اخاذی می‌نمایند و در این خصوص از ارازل و اوباش و ایجاد رعب و وحشت بهره می‌برند.

این موضوع لازمه بررسی تخصصی آن فرماندهی محترم جناب آقای مفخمی است.
و من الله توفیق

بسیاری از اراذل و اوباش بصورت خیلی relax در ادارات دولتی با نشستن پشت رایانه و گوشی موبایل و دسترسی به تلفن اداره اخاذی و اوباشی میکنند ، اگر فرماندهی نیروی انتظامی این موارد را در ادارت نیز رصد کند ، کشفیات بسیار بسیار بالایی خواهند داشت. اکثر این اراذل و اوباش با کت و شلوار و بصورت موجه تردد میکنند. با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *