دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

نماز عید قربان به امامت آیت الله محمدی لائینی در مصلای ساری

نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان و باحضور حسینی پور استاندار مازندران، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، کهنسال مدیرکل صمت استان، سردار ملکی مدیرکل حفط آثار مازندران ، نوبخت فرماندار مرکز استان و دیگر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز عیدقربان با اشاره به پیام حج رهبر معظم انقلاب، گفت که رهبری در بخشی از این پیام بر ۲ موضوع وحدت و معنویت تاکید دارند.

 به گزارش ایرنا،نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: وحدت و معنویت ضامن ارتباط مادی و معنوی جهان اسلام و نورافشانی آن به تمام گیتی است.
وی اظهار داشت: آمربکا و دیگران سران استکبار با وحدت مسلمانان، تدین و تشرع نسل جوان به شدت مخالف هستند و قصد دارند نسل جوان را به فساد و فحشا بکشانند و شعار زن زندگی آزادی را بهانه کرده اند.
امام جمعه ساری با اشاره به حادثه قرآن سوزی در سوئد که با اجازه سران آن کشور صورت گرفت، گفت: همزمان پوتین در روسیه اعلام کرد که بی احترامی به قرآن جرم است.
آیت الله لائینی افزود: غرب به اسم آزادی به قرآن توهین می کند در حالی که روسیه به دین احترام می گذارد.
وی، توهین به مقدسات را از جمله توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه و دشمنی در بین مسلمانان ذکر کرد و گفت: روحیه برائت از مشترکین را باید در خودمان تقویت کنیم و در مبارزه با نفاق دنیای استکبار و توهین به مقدسات اعلان برائت و آن را محکوم می کنیم.
وی در بخش دیگر سخنان خود مردم را از یاران با وفای انقلاب توصیف کرد و گفت: مسوولان نیز شبانه روز در تلاشند تا مشکلات مردم را رفع کنند.
امام جمعه ساری گفت: در یکسال گذشته و با همت دولت مردمی سیزدهم بیش از چهار هزار شرکت و کارخانجات تولیدی راکد به چرخه فعالیت بازگشتند.
آیت الله لائینی با اشاره به خودداری برخی مراکز از تحویل گرفتن گندم کشاورزان به علت رطوبت بالای آن خواستار نظارت مسئولان برای رفع این مشکل شد.
وی با اشاره به ایجاد صف های طولانی مردم برای تهیه نان در نانوایی های سطح شهر، خواستار نظارت بیشتر مسوولان برای رفع این مشکل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *