دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

نماز عید فطر در مصلای ساری به امامت آیت الله محمدی لائینی

نماز عید سعید فطر ساری به امامت “آیت الله محمدی لائینی” نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران و سخنرانی قبل نماز “علی بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

عکاس( محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز عید فطر در ساری افزود: دولت در این شرایط گرانی و فشار اقتصادی که بر مردم وجود دارد باید به مساله گرانی بیشتر توجه کند تا این ‌فشار اقتصادی بر مردم کم‌شود.

به گزارش ایرنا،وی ادامه داد : همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یکسال باقی مانده به اتمام کار این مجلس سعی کنند گامهای موفق تری بردارند به عنوان مثال در خودرو روز به روز با روند بی ضابطه ای قیمت گذاری می شود درحالیکه همواره در این زمینه وعده داده شد.
وی تاکید کرد : دولت و مسولان باید به مسایل اقتصادی بیشتر توجه کنند.

آیت الله محمدی لایینی در خصوص عید فطر نیز گفت :در این هم باید در عید خودمان شادمان باشیم و هم دیگران باید شاد باشند صرفا فردی خوشحال و جمعی گرفتار باشند مناسب نیست بنابراین تا جاییکه می توانیم زمینه خوشحالی دیگر خانواده ها برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم.

امام جمعه ساری گفت : ماه رمضان به نوعی بزرگداشت خداوند به پاس نعماتی که داده است به شمار می رود ‌و در این یک‌ ماه آن را بیشتر قدر می دانیم.
وی افزود : متقیان در دنیای مادی با انجام کارهای خیر امنیت دنیای اخروی خود را تامین کردند و راهکار رسیدن به امنیت تقوا ‌پیشه کردن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *