دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

نماز جمعه شهرستان ساری به امامت آیت الله محمدی لائینی

نماز جمعه این هفته شهرستان ساری به امامت آیت الله محمدی لائینی
نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری با سخنرانی پیش از خطبه حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی مازندران و دبیر شبکه مردمی پیگیری حکم تاریخی امام خمینی(ره) در سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

عکاس (دریافتی) منبع: خزرنما

عوامل اجرایی نماز جمعه این هفته شهرستان ساری به شرج زیر می باشد:

مداح: رضا شیرزادفر

اجرای مراسم: مسجد حضرت امام رضا(ع) روستای همت آباد

قاری قرآن: علیرضا حسنی
موذن: حسین پورغلامی
مکبر: حسین احمدی

میزخدمت:اداره ثبت اسناد و املاک_ اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری

اجرای گروه تواشیح الرحمن

اجرای سرود مقاومت توسط گروه سرود نوجوانان، برپایی نمایشگاه فرهنگی و موکب پذیرایی توسط اهالی دهکده جهانی مقاومت کیاپی

گزیده بیانات آیت الله محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ساری

روز ۲۲بهمن شما مردم گُل کاشتید/ پیام ۲۲بهمن پویایی فرهنگ دین و انقلاب اسلامی در مردم و فروپاشی نظام سلطه است

** به فرموده پیامبر اکرم (ص)، از بهترین اجزای عبادت طلب حلال است، حلال‌بین، حلال‌خور، حلال‌گو، حلال‌شنو باشیم که حرام هیچ عاقبتی ندارد.

**[ضمن تبریک روز بزرگ بعثت]: خداوند را شاکریم که ما را به ایمان هدایت کرد، اگر به ذهنمان بیاید که چقدر تهدید و فشار تحمل کردیم و شهید داده‌ایم پس بر خدا و دین اسلام منت داریم، اینطور نیست، این سختی‌ها و فداکاری‌ها برای دین خدا توفیق خداست.

**[ضمن گرامیداشت شهید حجت الاسلام محلاتی و روز روحانیت و دفاع‌مقدس]: نقش روحانیت در دفاع‌مقدس از نقش هر صنفی پر رنگتر بود، روحانیت هم وظیفه سازمانی خود یعنی تبلیغ را انجام داد و هم نقش جهاد نظامی در میدان رزم را، در کشور بیش از ۴ هزار شهید روحانی داریم و مازندران ما ۴۰۰ شهید روحانی را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

**جانباز شهید هادی کاظمی که بعد از تحمل ۲۰سال سختی از دنیا رفت که سه دختر خردسال هم دارد، گفته شده این جانباز بسیار فداکار و مخلص بوده است، حقش جانبازی ۷۰ درصد بوده اما حالا ممکن است در قضاوت کمیسیون‌ها اشتباه صورت گرفته باشد، بنده به همین مناسبت تذکر و توجه می‌دهم که کمیسیون‌ها حق و حقوق جانبازان را کم نگذارند و خیلی سخت نگیرند در عین حالی که جلوی سوءاستفاده‌ها نیز باید گرفته شود.

**همچنین یاد و خاطره پدر و مادر بزرگوار شهید حاج شیخ حسین زارعی که زمین خود را برای اجرای فتوای تاریخی امام در اعدام سلمان رشدی به عنوان پاداش قرار داد گرامی می داریم، چنین اقدامی بی‌نظیر بوده در ایران و از این خانواده تقدیر و تشکر کرد.

**روز ۲۲ بهمن امسال شما مردم گل کاشتید دنیا را مبهوت و مستکبران را به خشم و غیض درآوردید، امام زمان (عج) را خشنود کردید و نشانه اش این است که نائبش مقام معظم رهبری از شما چنان تجلیل کردند که به ملت ایران اظهار تعظیم داشتند، این راهپیمایی شما مهم بوده است.

**در مازندران جمعیت حاضر در راهپیمایی نسبت به دوران قبل از کرونا ۳۰ درصد بیشتر بود یا در کردستان ۱۰۰ درصد، که این نشانه هوشیاری و بیداری ملت است.

**پیام ۲۲ بهمن پیام بسیار مهمی است و آن این است که فرهنگ دین و دینداری و انقلاب اسلامی در این مردم زنده و پویاست. این فرهنگ که مولود بعثت است ان شاءالله باحضور معنوی‌اش و با صدورش ما شاهد فروپاشی نظام سلطه استکبار جهانی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *