دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

نماز جمعه ساری به امامت آیت الله محمد لائینی

نماز جمعه ساری همراه با ویژه برنامه سالروز شهادت سردار حجازی به امامت آیت الله محمدباقر لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران و امام جمعه ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماز جمعه ساری باسخنرانی پیش از خطبه: حاج کمیل کهنسال -سردار سر افراز جبهه های حق علیه باطل و بیان احکام ماه مبارک رمضان توسط حجت‌الاسلام حاج شیخ حسین غفاری برگزار شد.

نمایشگاه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کارگروه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و نمایشگاه تجهیزات و لوازم روند فنی و فقهی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در استان مازندران همچنین اجرای سرود دختران حاج قاسم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ساری نیز در این روز برگزار شد.

*** گزیده بیانات آیت الله محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ساری

*** آیت الله محمدی لائینی: راهبرد دشمن به جنگ روانی تغییر کرده است / همه در میدان مقابله با جنگ روانی دشمن یک‌صدا باشیم

***امروز واپسین روز ماه مبارک رمضان است،ماه مبارک رمضان هدیه و موهبت خداوند است و در آخرین ساعت‌های ضیافت الهی به‌سر می‌بریم و باید خداحافظی کنیم که این خداحافظی سخت است.

***از مسؤولان می‌خواهم به‌صورت جدی پیگیر دزدی‌ها و سرقت‌ها در این ایام باشند، نادرست است مردمی که در مراسم‌های این ایام حضور داشتند وسایل‌شان به سرقت برود، آنقدر باید نهادهای انتظامی تسلط داشته باشند که بتوانند سارقان را در کوتاه‌ترین زمان به دام بیندازند.
در عین اینکه از موارد کشف شده تشکر می‌کنیم.

*** پنجم اردیبهشت ماه ۵۹ سالروز شکست حمله آمریکا به ایران در حمله طبس در پیش‌رو است، خداوند مانع از این شد دشمن در این حمله ناجوانمردانه موفق باشد، آن روز راهبرد آمریکا، راهبرد تجاوز نظامی و عملیات نظامی بوده اما امروز راهبرد دشمن بحث دیگر است.

*** گرچه تهاجم نظامی هم از دستاوردهای دشمن بوده و روی میز دشمن است اما آن را مناسب نمی‌دانند و امروز راهبرد آنها عملیات روانی و بدبین کردن مردم به خودشان، مملکت و آینده‌شان است.

*** با عملیات روانی ایجاد ناامیدی و تزلزل کرده و مردم را دلسرد کند اما ما به آمریکای جنایت‌کار می گوئیم اگر روزی عملیات نظامی راهبرد شما بود خداوند به‌وسیله شن‌های طبس این توطئه شما را نقش بر آب کرد امروز در عملیات روانی ملت باز همان دهه نودی‌ها قطعا شما را به شکست محکوم خواهند کرد.

*** حمایت خداوند البته شرط و شروطی هم دارد و آن اینکه در میدان باشیم و دغدغه داشته باشیم، باید نگران باشیم و اگر همه در میدان مقابله با جنگ روانی، فرهنگی و ابتذال، کشف حجاب، سگ‌گردانی و ترویج فساد و فحشا باشیم و در این زمینه حساس باشیم و همه یک‌صدا باشیم خداوند ما را کمک می‌کند و موفق خواهیم بود.

*** ایام ثبت‌نام برای ورود به حوزه‌های علمیه است، دشمنان ما از عمامه به سر بدشان می‌آید و از حضور یک عارف و روحانی بدشان می‌آید و اینها را نمی‌خواهند و ما باید فرزندان را تشویق به سربازی امام زمان (عج) کنیم و در کسوت روحانیت به دین پیامبر اکرم کمک کنند.

***یکی از دستاوردهای ماه مبارک رمضان تقوا و تجدید بیعت با ولایت و تقویت ارادت نسبت به ولایت است که همه شما نمازگزاران را به این مهم دعوت می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *