دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

نماز جمعه ساری به امامت آیت الله محمدی لائینی

نماز جمعه ساری به امامت آیت الله محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شهرستان ساری و سخنران پیش از خطبه حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران با تأکید و توصیه به تقوای الهی و تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار داشت: زیاد استغفار کنید که گناهان را محو می‌کند.  

وی با بیان اینکه تنبلی به دین و دنیای انسان ضرر می‌زند، افزود: راه رسیدن به بهشت جهاد و تلاش است و برای رشد در همه زمینه‌ها از جمله علم باید از تنلی حذر کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، از این مواد به عنوان مواد مخرب یاد کرد که خسارت‌زاست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۶ شهید مازندرانی مبارزه با مواد مخدر، به اجرای طرح امنیت محله محور توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: این طرح به صورت هفتگی در محلات انجام می‌شود و ضمن شناسایی انواع آسیب‌ها و جرائم و جنایات با عوامل آن‌ها برخورد می‌شود که از مجموعه انتظامی و همکاران‌شان تقدیر می‌کنم.

آیت‌الله محمدی لائینی بیان کرد: نیروی انتظامی قاطعیت دارد و امور را عاقلانه تدبیر می‌کند و کار خود را به درستی انجام می‌دهند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه از نیروی انتظامی انتظار داریم در بحث سرقت‌ها جدیت بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: پایش تصویری معابر در کشف آسیب‌ها و جرائم بسیار مهم است و در این راستا از خیرین درخواست کمک داریم.

آیت‌الله «محمدی لائینی» با اشاره به سالروز شهادت زائران خانه خدا در ششم دی الحجه و سالروز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب گفت: روز عرفه روز نیایش و دعاست و باید جدی بگیریم.

وی با تبریک اعیاد غدیر و قربان و دهه امامت و ولایت افزود: همه باید برای برپایی جشن آماده باشیم و جشن‌ها را به صورت خیابانی و محافل و مجالس برگزار کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به ممنوعیت سلاح‌های شیمیایی و میکروبی اذعان داشت: تمام سلاح‌ها را غرب به کشور‌ها فروختند و آن وقت در پشت میز از حقوق بشر دم می‌زنند.

آیت‌الله محمدی لائینی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تقدیر از این مجموعه در استان، بیان کرد: از همه خادمان قضایی و مدیران تابعه دستگاه قضا تقدیر می‌کنیم و باید برای رسیدن حق به حق دار تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه کشاورزان نسبت به قیمت پایین گندم و شالی گلایه دارند، گفت: امیدوارم در این زمینه تلاش شود تا کشاورزان ضرر نکنند.

وی با اشاره به قوت‌های قابل توجه در حوزه دفاعی، امنیت و دیپلماسی و رونمایی از موشک فتاح و خرمشهر ۴ (خیبر)، گفت: سفر ریاست جمهور به حیات خلوت آمریکا و همچنین سفر مقامات کشور‌های مختلف در هفته‌های اخیر به ایران و مکالمه رئیس جمهور با رئیس جمهور فرانسه از نقاط قوت محسوب می‌شود.

امام جمعه ساری افزود: ایران در حوزه اقتصاد بسیار موفق است و چهار هزار مراکز تولیدی راکد و نیمه راکد در دولت سیزدهم فعال شدند.

وی خاطرنشان کرد: قوت‌های جمهوری اسلامی، دشمنان را منفعل کرده است و روند و رشد قوت‌های جمهوری اسلامی و انفعال جبهه دشمن تا فروپاشی نظام سلطه استکباری ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *