دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

نمازجمعه ساری و میز خدمت استانداری مازندران در مصلا

نمازجمعه ساری به امامت آیت الله محمد لائینی نماینده ولی فقیه در استان به همراه میز خدمت استانداری و ادارات مازندران برگزار شد.

عکاس(دانیال برزگر) بلاغ مازندران و (دریافتی) خــزرنمــا

در راستای سیاست‌های مردمی دولت سیزدهم برای حضور مدیران در میان مردم، ارتباط مستقیم با اقشار مختلف و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، میز ارتباط مردمی استان مازندران، هم اکنون با حضور آیت الله محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در استان، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استاندار، سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، نوبخت، فرماندار مرکز استان و برخی مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی در مصلی جمعه شهر ساری برگزار شد.

در این ملاقات که تا ساعت 14 برقرار است؛ مسائل و مشکلات مردم از نزدیک بررسی می‌شود و مردم مستقیم و بدون واسطه از استاندار و مسئولان، مطالبات خود را پیگیری خواهند کرد. ‎

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه خداوند متعال گاها برای خد صفت های ترکیبی بیان می کند همانند ان الله غفور رحیم و…، اظهار کرد: خداوند اهل تقوا اما سزاوار است ما تقوای خدا را داشته باشیم و از خدا بترسیم.

 نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه حضرت علی(ع) در خطبه ۲۰۳نهج البلاغه فرمودند:وَ أَخْرِجُوا مِنَ الدُّنْیَا قُلُوبَکُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ تَخْرُجَ مِنْهَا أَبْدَانُکُمْ پیش از آنکه بدنهاتان را از دنیا بیرون برند، دلهایتان را از دنیا بیرون کنید، افزود: برای داشتن مرگ آسان باید از یاد خدا غافل نشویم.

وی به روز نهم دی و حماسه مردمی ملت باصیرت ایران اسلامی در ۹دی سال ۸۸اشاره کرد و گفت: امراطوری رسانه ای دنیا تشییع باشکوه شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سراسر ایان به ویژه مازندران را تصویر نکردند اما در شایعه پراکنی و ایجاد تردید نسبت به انقلاب اسلامی پیشتازند.

محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یادو نام سردار شهید قاسم سلیمانی افزود: این شهید والامقام ذوب در ولایت بود و همگان را به ولایتمداری توصیه می کردند.

امام جمعه ساری با اشاره به خدمات ارزنده شهید سلیمانی سیالشهدای مقاومت در ایران و جبهه مقاومت، گفت: ملت ایران در تشییع این شهید والامقام یوم الله آفریدند و می طلبد ابعاد شخصیت عرفانی، ایمانی، عاطفی، انسانی، نظامی و مدیریتی شهید سلیمانی تبیین و ترویج شود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد بصیرت و مقاومت بود، برلزوم بصیرت افزایی با بهره گیری از سیره عملی و نظری این شهید والامقام تاکید کرد.

محمدی لائینی به روز جهاد کشاورزی اشاره و ضمن تحسین اقدامات جهاد کشاورزی استان بر لزوم دانش بنیان شدن کشاورزی این خطه از شمال کشور تاکید کرد و خواستار استفاده از ماهواره برای برنامه ریزی جهت داشتن کشاورزی مطلوب شد.

وی به گلایه مندی باغداران و کشاورزان در بخش قیمت محصولات باغی و کشاورزی به ویژه برنج و مرکبات اشاره کرد و افزود: در حوزه تولید و توزیع نظارت و مدیریت شود.

محمدی لائینی به سالگرد آیت الله محمود نظری خادم الشریعه از علمای فقید استان مازندران اشاره کرد و گفت: این عالم فقید در ترویج غدیر اقدامات ارزشمندی انجام داده اند که سیره عملی ایشان باید مورد الگو قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به روز بصیرت اشاره کرد و افزود:حماسه 9دی بیانگر این که انقلاب اسلامی بینش سیاسی مردم را به گونه ای ارتقا داده که مردم ما فتنه شناس هستند و حق و باطل را می‌شناسند به رغم جنگ رسانه‌ای وجود دارد برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت در میدان عمل هستند.

اجرای مراسم نمازجمعه این هفته:

مسجد معظم حضرت ابوالفضل(ع) خیابان مدرس

مجری: حاج مهدی مستشرق
قاری : سید هادی حسینی
موذن: آزاده سرافراز حاج حسن مستشرق
مکبر: علیرضا معاشی

سرود : دختران حاج قاسم سلیمانی

حضور مدیرکل ،کارکنان ،مددجویان و سربازان وظیفه زندانهای استان مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *