دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با اصحاب رسانه

نشست هم اندیشی مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران با اصحاب رسانه باموضوع افزایش مشارکت مردم در انتخابات برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مازندران در نشست هم اندیشی با خبرنگاران با موضوع افزایش مشارکت مردم بر مرجعیت رسانه‌ای و روایت اول برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات اسفند امسال تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت در انتخابات تاکید کردند، افزود: ستاد انتخابات در درون صداوسیما نیز شکل گرفت تا با بی طرفی کامل یک انتخابات پرشور و متفاوتی را شاهد باشیم.

مدیرکل صداوسیمای مازندران ادامه داد: اگر آسیب‌ها را در مرجعیت رسانه‌ای بشناسیم راحت‌تر می‌توانیم تصمیم گیری کنیم و در شکل دهی به مرجعیت رسانه‌ای سه مولفه مخاطبان، بافت اجتماعی و ابزار رسانه نقش دارند.

 ابراهیمی گفت: دشمن همه ظرفیت‌های فرهنگی را در نظر گرفت تا انتخابات سرد باشد و در مقابل رسانه‌ها باید برای مشارکت حداکثری برنامه ریزی منسجمی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه هر رای اعتبار نظام را افزایش می‌دهد و انتخابات اسفند امسال لیله القدر انقلاب اسلامی است، افزود: با حضور پرشور مردم نقشه‌های دشمن برملا می‌شود و رسانه‌ها باید راه‌های حضور اثرگذار مردم را به صورت مستقیم و غیرمستقیم بررسی کنند.

مدیرکل صداوسیمای مازندران گفت: دولت‌ها مجری انتخابات هستند و اگر عملکرد درستی داشته باشند انگیزه مردم برای مشارکت بیشتر می‌شود.

ابراهیمی افزود: شناخت انواع مخاطبان و نقش فرهنگ در ایجاد مرجعیت رسانه‌ای مهم است و باید کیفیت بر کمیت ارجحیت داشته باشد.

در این نشست برخی از خبرنگاران راهکار‌هایی را برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیشنهاد دادند.

یک پاسخ به «نشست هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با اصحاب رسانه»

به به مدیر کل….
برو صدا وسیما رشت و گلستان ببین چه برنامه های داره
اصلا شبکه طبرستان شده شبکه غم غصه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *