دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست فصلی مدیران کانون بسیج رسانه شهرستان‌های مازندران در نوشهر

دوره توانمندسازی مدیران کانون و اعضای شورا ی سازمان بسیج رسانه مازندران به میزبانی نوشهر در دانشگاه علوم دریایی امام
خمینی(ره) با حضور مسئولان کانون بسیج مازندران و مسئول بسیج رسانه مازندران برگزار شد و در پایان از اعضای فعال بسیج رسانه نوشهر با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

عکاس(غلامرضا شمس ناتری) منبع: خبرگزاری فارس

عبدالمهدی حق شناس در نشست توانمندسازی مدیران کانون و اعضای شورای سازمان بسیج رسانه استان که به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد،  با اشاره به اینکه شورای کانون بسیج رسانه تکمیل شود و این نخستین کار مهم هر یک از کانون ها است، اظهار داشت: شورای اندیشه ورز مورد توجه مدیران کانون ها قرار گیرد.

به گزارش موج، رئیس بسیج رسانه استان مازندران با تأکید بر توجه ویژه به شعار سال و جهاد تبیین، ادامه داد: در این زمینه نشست هم اندیشی صورت بگیرد چرا که باید به عنوان  رسانه از مسئولان استان مطالبه گری داشته باشیم.

حق شناس برگزاری اردوی «راهیان پیشرفت» در قالب روایتگران پیشرفت بسیار مهم و ضروری دانست، تصریح کرد: در این حوزه باید پیشرفت هایی که در طول جمهوری اسلامی ایران در بخشهای مختلف صورت گرفته است اطلاع رسانی و شفاف سازی شود.

وی به برگزاری جشنواره ابوذر و استقبال بسیار خوب از آن اشاره کرد و افزود: اعتمادسازی در این بخش صورت گرفته است به طوری که داوری آثار ارسالی بر اساس ضوابط جشنواره ای انجام می شود و هیچگونه سفارش پشت پرده پذیرفته نشده و نمی شود.

حق شناس با بیان اینکه بسیج رسانه باید در خط مقدم اطلاع رسانی و پوشش اخبار باشد،  گفت: باید به گونه ای عمل شود که مدیران شهرستان ها نسبت به حضور خبرنگاران بسیج رسانه حساسیت داشته باشند و حضورشان را در جلسات غنیمت بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *