دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست سردار مسلمی با موکب داران اربعین حسینی(ع) مازندران

همزمان با ماه مبارک رمضان، نشست صمیمی سردار مسلمی ” فرمانده سپاه کربلا ” با مسئولین و دست اندرکاران موکب های اربعین حسینی استان مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

سردار سیاوش مسلمی در نشست صمیمی با موکب داران اربعین حسینی (ع) استان مازندران، ضمن قبولی طاعات و عبادات و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست، اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌های حوزه اربعین باید به صورت عملیاتی به پیش برود.
وی با اشاره به اینکه وظیفه حاکمیت فراهم کردن فضا و ریل گذاری است است، تصریح کرد: مشکلات مشخص است و از همین الان باید به دنبال حل آن باشیم.
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه همه موضوعات مطرح شده توسط موکب‌داران قابل حل است اما باید نظام مسائل را پیگیری کنیم، اظهار کرد: رسیدگی به موضوعات فرهنگی از موارد مهمی است که در اربعین باید به آن پرداخته شود.
وی به برپایی موکب‌های اربعین در ایام کرونا برای جاماندگان اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها با رویکرد فرهنگی در سطح شهرها برگزار شود.
مسلمی با اشاره به اینکه کار شما بسیار ارزشمند و سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی را برای انقلاب در داخل و خارج کشور ایجاده کرده است، تاکید کرد: باید در حد توان در این مسیر به شما کمک کنیم.

وی ادامه داد: ایام راهیان نور فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌ موکب‌های اربعین است تا کمک کار ما در این ماموریت مهم باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات استان مازندران هم در این جلسه با اشاره به اینکه عتبات عالیات در دو حوزه بزرگ بازسازی و اربعین نقش دارد، تصریح کرد: در حالت طبیعی تصویر اینکه زخم‌های دو کشور پس از هشت سال جنگ و از دست دادن تعداد زیادی از هم‌وطن‌های خود به راحتی التیام پیدا کند اما التیام بخش 8 سال جنگ با زحمت و مشقت امام حسین (ع) بوده است طوری که امروز عراقی‌ها افتخار می‌کنند که میزبان زائرین ایرانی هستند.
در ادامه این جلسه هم مسئولین موکب‌های اربعین حسینی مازندران به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود در مسیر خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *