دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

نشست دانشجویی “اندیشه آزاد” در دانشگاه منابع طبیعی ساری

ششمین نشست صمیمانه دانشجویی اندیشه آزاد با حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و مسئول بسیج دانشجویی مازندران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

به گزارش دانشجو، ابتدای این نشست حجت الاسلام زارعی، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با تشکر از حضور گرم دانشجویان و تاکید بر برگزاری نشست های دانشجویی به خصوص دانشگاه‌های مهم استان خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی یکی از دانشگاه های استراتژیک و مهم کشور است و دانشجویان این دانشگاه می‌توانند قدم های بسیاری در پیشرفت علوم کشاورزی و اقتصادی کشور داشته باشند.

زارعی افزود: با توجه به اینکه خود به مدت شش سال در دانشگاه علوم قضایی تهران دانشجو بودم آشنایی کامل به محیط و حال و هوای دانشگاه و دانشجویان دارم، میدانم که دانشگاهیان می‌توانند و باید تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیران آینده این کشور عزیز اسلامی باشند تا بتوانیم به سرافرازی هرچه بیشتر ایران عزیز ببالیم.

در ادامه سید امیر ساداتی کرمی، مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران، ضمن تشکر از دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه جهت برگزاری این جلسه و پیگیری برگزاری نشست‌های اندیشه آزاد بیان کرد: دانشجویان باید در حوزه پیشرفت فناوری در زمینه های مختلف گام بردارند و دستگاه‌های مربوطه هم از این دانشجویان حمایت کنند.

ساداتی کرمی افزود: در چند روز گذشته نمایشگاهی از دستاوردهای موشکی و هوافضا در دانشگاه آزاد ساری برگزار شد که به صورت تخصصی توضیحات به بازدید کنندگان داده می‌شد، که از این نوع نمایشگاه ها باید برگزار شود که شاهد پیشرفت کشور در صنایع مختلف باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت: دانشجویان باید شفاف و صریح و با آزادی بیان مطالبات، سوالات، انتقادات و شبهاتشون رو مطرح کنند و از مسئولین مختلف دعوت کنند و پاسخ صحبت هایشان رو دریافت کنند.

در ادامه نشست که باحضور گرم دانشجویان  دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی همراه بود، با قرائت قوانین نشست اندیشه آزاد توسط مجری برنامه سرکار خانم چاوش، دانشجویان در مدت زمان اختصاص داده شده که برای هر دانشجو سه دقیقه در نظر گرفته شد یک به یک در زمینه موضوعات و شبهات در دستگاه های قضایی، دستگاه های قضایی نظامی، روند اجرای دادرسی به پرونده‌های مختلف از جمله پرونده های اتفاقات اخیر، پرونده های فساد مالی، پرونده های قضایی نظامی و نحوه عمل به قانون اساسی سوالاتی پرسیده شد و توسط دو میهمان برنامه پاسخ داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *