دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست خبری “کهنسال” مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران

نشست خبری “سعید کهنسال” مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته شهید در مرکز ایثار ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

سعید کهنسال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته شهید افزود: یکهزار و ۵۸۷ گلزار شهدا به تعداد ۱۰هزار و ۲۲۷ مزار شهید در مازندران وجود دارد.

وی ادامه داد : ساماندهی گلزار شهدای مازندران با بیش از ۹۷ میلیاردریال اعتبار بسیج سازندگی و بیش از ۵۰میلیارد ریال اعتبار بنیاد شهید در استان انجام‌می شود.

کهنسال گفت که ساماندهی یکهزار و ۹۸۰ مزار شهدا در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵درصد ظرفیت استخدامی دستگاه های اجرایی کشور مربوط به جامعه ایثارگری است، ادامه داد: در برنامه ششم توسعه، اشتغال ۶۷۱ فرزند شاهد و ایثارگر مازندران محقق می شود.

کهنسال با اشاره به اینکه جمعیت سالمندی جامعه ایثارگر بیشتر از میانگین دیگر اقشار است گفت: ارائه خدمت به ۴۳هزار و ۲۶۳ نفر برای در قالب بیمه پایه در دست اجرا است.

به گفته وی در سال جاری به یک هزار و ۸۱۴نفر از جامعه ایثارگران مازندران تسهیلات مسکن پرداخت شده است که برای مراکز استان ها پنج میلیارد ریال و دیگر شهرستان ها چهار میلیارد ریال بود.

وی در خصوص برنامه های هفته شهدا در مازندران گفت : رزمایش سراسری «سلام شهید» با خانواده شهدایی که در ماه رمضان و یا ۱۵ فروردین به شهادت رسیدند برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اعلام کرد: برگزاری یادواره شهدای جانباز نخاعی شامل ۳۷شهید، تجلیل از مدال آوران ایثارگر، تجلیل هنرمندان ترویج فرهنگ‌ شهدا، کاشت ۱۰هزار و ۴۰۰درخت به نیت شهدای استان از جمله برنامه های این هفته است.

۱۶تا ۲۲اسفند ماه بمناسبت تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان هفته شهدا نامگذاری شده است.

به گزارش ایرنا،مازندران در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۳ هزار و ۱۳۷ جانباز و بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

9 دیدگاه دربارهٔ «نشست خبری “کهنسال” مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران»

متاسفانه همه روئسای مملکت حرفای قشنگ می زنند ولی دریغ از یک کمی عمل چرا پروندهای تایید شده ما ایثارگران و جانبازان هنوز در ارتش مانده وبنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از چهار پنج سال هنوز تحویل نمی گیرند

با سلام وعرض ادب
پرونده های بند الف ماده ۸۷ مربوط به ایثارگران ارتش و سپاه در یگان های مربوطه خودشان باید تعیین تکلیف شود به محض ارسال به بنیاد شهید و امورایثارگران در کوتاه ترین زمان ممکن احراز و به کمیته پزشکی معرفی خواهند شد

از جانبازان ۴۵درصد دفاع مقدس هستم
بارها ۳شنبه‌ها برای ملاقات حضوری از غرب مازندران به اداره‌کل رفته بودیم اما متاسفانه موفق به دیدارشان نشده‌ام
چگونه ما که در غرب مازندران سکونت داریم برای دیدار با مدیرکل امور بنیادشهید و ایثارگران اقدام کنیم تلفن بنیادشهید بشدت اشغال هست
راهکاری برای ما که درغرب مازندران هستیم درنظر گرفته شود

با سلام وعرض ادب
اینجانب سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به این سوال پاسخ میدهم:
شماره تماس دفتر اینجانب:0113 326 9649

-ملاقات عمومی بنده یک هفته در مرکز استان(ساری)
یک هفته در تمامی شهرستان های استان و هر یک ماه مستقر در دفتر غرب استان(نوشهر) و هر ماه در مرکز سامد ملاقات چهره به چهره با ایثارگران میدارم و مواقعی که در اداره کل (ساری) میباشم در هر شرایطی از حضور همه عزیزان مراجعه کننده بهره مند خواهم شد.

سلام،بنده جانباز دوران جنگ تحمیلی هستم،یه فرزند دختر دارم با مدرک تحصیلی لیسانس متاسفانه به هر در ودیواری میزنم کاری براش پیدا نشد چندین بار هم به امور ایثارگران مراجعه ولی همیشه ناکام تر از قبل،شمارا به خدا یه چاره ای برای فرزندان این مرز وبوم بکنید

با سلام وعرض ادب
اینجانب سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به این سوال پاسخ میدهم:
شماره تماس دفتر اینجانب:0113 326 9649

احتراما، به طور چند نوبت در سال با مراجعه به سایت سنجش در ازمون های استخدامی که در سطح کشور برگزار میشود و خانواده معزز شهدا و ایثارگران دارای سهمیه استخدامی در این ازمون میباشند که میتوانند در زمان ازمون از سهیمه اختصاص داده شده به این عزیزان استفاده نمایند

متاسفانه برخی از مدیران حسابی حرف میزنند ولی حرف حسابی نمی شنویم بیایید از جانبازی در همین استان که در طول ۳۵ سال هیچ کس به درخواست هایش توجهی نکرده ونخواهد کرد ،البته چند بار معرفی نامه تحصیلی و۱۰میلیون دادند که سالها ست از تسویه آن می گذرد چه کسی جوابگوست .این متن را هم کسی نگاه نمی کند.

با سلام وعرض ادب
اینجانب سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به این سوال پاسخ میدهم:
شماره تماس دفتر اینجانب۳۲۶۹۶۴۹
لطفا جهت اعلام مشکل بیان شده با شماره فوق تماس بگیرید۳۲۶۹۶۴۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *