دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست خبری نشست خبری شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مازندران

در نشست خبری شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی لیست نامزدها و داوطلبان مورد حمایت این شورا را در مازندران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری معرفی کرد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

محمد کریمی قائم مقام شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران مجلس را یکی از مراکز مهم و حساس در کشور برشمرد و گفت این نهاد باید بتواند در مواقع حساس و لزوم بن بست شکنی کند و نماینده مجلس باید آنقدر قوی باشد که بتواند با قانون خوب و صحیح کشور را از بن‌بست مشکلات نجات دهد.

به گزارش مهر، کریمی گفت: تمام تلاش شورای وحدت این است که افرادی را انتخاب کند که بتوانند برای رفع مشکلات و رسیدن به توسعه تحول آفرین باشند.

وی با اشاره به لیست این شورا گفت: در حوزه انتخابیه شرق مازندران، غلامرضا شریعتی، ساری و میاندورود،علی بابایی کارنامی، منصور علی زارعی  و عبدالرضا بابایی، در قائمشهر کمال علیپور، مصطفی معلم و عبدالرضا دادبود و در بابل حسن حسن نتاج و فرهاد فرزادی مورد حمایت این شورا هستند.

کریمی تصریح کرد: همچنین در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار علی اصغر باقرزاده، در آمل بهروز عیسی زاده و در نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی، در نوشهر چالوس و کلاردشت رضا علیخانی و در رامسر تنکابن و عباس آباد علی شمس مورد حمایت هستند.

قائم مقام شورای وحدت در مازندران تصریح کرد: برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، آیت الله صادق پیشنمازی، آیت الله معلمی و آیت الله لاریجانی آملی در لیست این شورا قرار دارند.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس و چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *