دسته‌ها
آرشیو خبری گرگان گلستان

نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر گرگان

نشست خبری مشترک «سید محمدرضا سیدالنگی» شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با اهالی رسانه برگزار شد.

عکاس(علی دهقان) منبع: خبرگزاری فارس

نشست‌های رسانه‌ای یکی از برنامه‌های فصلی شهردار گرگان برای اطلاع رسانی از فعالیت‌های صورت گرفته درباره اقدامات شهری و برنامه‌های شهرداری گرگان بوده که شامگاه گذشته در خانه طبیعت گرگان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد اجتماعی و فرهنگی شهرداری گرگان در دوره کنونی اظهار کرد: هرچند براساس وظیفه‌مندی شهرداری‌ها، موظف به انجام امور عمرانی و خدماتی در شهر هستیم اما رویکرد ما از همان روز نخست، فرهنگی و اجتماعی بوده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در محلات شهر گرگان با همکاری نهادهای مردمی پیش‌بینی شده و در حال اجرا است که یکی از این برنامه‌های فاخر جشن بزرگ امام رضایی‌ها در گرگان بود که برای نخستین بار در خیابان امام رضا (ع) این شهر و با حضور چند هزار نفری مردم گرگان برگزار شد.

شهردار گرگان افزود: حضور پرشور مردم در مراسمات مختلف فرهنگی و مذهبی ما را بر آن داشت تا در مناسبت‌های بزرگ دیگر هم جشن‌های خیابانی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مناسبت عید سعید غدیر جشن بزرگ خیابانی با حضور بیش از ۳۰ هزار نفری شهروندان در گرگان پیش‌بینی شده، گرچه ما برای میزبانی از ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان نیز آمادگی داریم.

سیدالنگی درباره مکان و مسیر برگزاری جشن بزرگ خیابانی غدیر در گرگان گفت: این جشن بزرگ از چهار راه میدان به سمت میدان شهرداری، خیابان شهید بهشتی تا سه راه بانک ملی برپا خواهد شد و در طول مسیر برنامه‌های فرهنگی و هنری شاد و مفرحی پیش‌بینی شده که در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *