دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

 نشست خبری “مجیدی” معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا

نشست خبری عسکر مجیدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا با محوریت تشریح و تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

عسکر مجیدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا در نشست خبری با محوریت تشریح و تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به نقش مهم رسانه‌ها در جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: دشمن سعی کرد با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف از جمله رسانه در حوادث مختلف مردم را دچار اشتباه کند.

مجیدی با تصریح بر اینکه رسانه نقش مهمی در افشای توطئه‌های دشمن دارد افزود: باید برای حفظ ارزش‌های اسلامی جهاد و مجاهدت کرد که در این راه جهاد تبیین باید موردتوجه قرار بگیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به تشریح هشت سال دفاع مقدس پرداخت و خاطرنشان کرد: به دشمن جنگ تحمیلی را علیه ما تحمیل کرده است و به جهان ثابت شد که ملت ایران مظلوم بوده و از استقلال و کیان و شرفش دفاع کرده است.

مجیدی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس مظلومیت ملت ایران را به جهان صادر کرد، افزود: دفاع مقدس مظهر اقتدار ملت ایران محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دشمن با همه ابزارها و تجهیزات به ایران حمله کرد و ملت هم بااقتدار و عزت مقابل دشمنان ایستاد و اجازه تصرف را نداد، گفت: دفاع مقدس اوج ایستادگی و مقاومت ملت ایران و نماد مردم‌سالاری دینی است.

مجیدی با بیان اینکه ملت ایران امروز دارای عزت و اقتدار در منطقه و جهان است، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس دنیا در کنار رژیم بعث عراق در مقابل ملت ایران صف‌آرایی کردند و رزمندگان اسلام باقدرت ایمان، وحدت و ولایت‌مداری پیروز شدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا عزت و افتخار امروز ایران مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نماد ولایت‌مداری دینی است.

مجیدی در ادامه با بیان اینکه ایثار و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام، سبک زندگی رزمندگان و وصیت‌نامه شهدا برای نسل جوان تبیین شود، گفت: شناخت نسل نو از انقلاب اسلامی با شناخت رزمندگان دروان دفاع مقدس همسو شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای بیش از ۴ هزار برنامه فرهنگی، آموزشی، ترویجی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: چهارهزار و ۵۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در استان مازندران برنامه‌های مختلفی را در این هفته برگزار می‌کنند.

به گفته مجیدی ۱۰۰ برنامه شاخص فرهنگی در استان مازندران با محوریت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که بخشی از آن در بخش خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم است.

مجیدی اضافه کرد: تجلیل از پیشکسوتان و همسران رزمندگان دفاع مقدس تحت عنوان جهاد از دیروز تا امروز با حضور دورسخنی‌ای مقام معظم رهبری در سالن الغدیر سپاه کربلا اجتماع جوانان گام دوم انقلاب در هفته دفاع مقدس، برگزاری رژه نیروهای مسلح با محوریت سپاه کربلا در روز جمعه ۳۱ شهریور، رزمایش الی بیت‌المقدس در ۵ مهرماه به مدت سه شب در پارک موزه دفاع مقدس مازندران از جمله برنامه‌های این هفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا با اشاره به اینکه هزار و ۱۰۰ باب واحد مسکونی به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث می‌شود یادآور شد: ۸۰ پروژه آبرسانی به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا اجرا که بخشی از این پروژه‌ها در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

مجیدی از ساخت ۱۰ مزرعه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا هم خبر داد و خاطرنشان کرد: دهکده اقتصاد مقاومتی سمسکنده ساری از جمله نمونه‌های شایسته تحسین بسیج سازندگی است که زمینه اشتغال‌زایی و توانمندسازی را برای جوانان جویای کار فراهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *