دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست خبری دومین کنگره ملی مصطفی نوروزی “مروارید عمان” در ساری

نشست خبری کنگره شهید مصطفی نوروزی تحت عنوان “مروارید عمان” در ساری برگزار شد.

عکاس(ابراهیم فلاح) منبع:پایگاه خبری آوای خزر

بلال زاهدی- دبیر دومین کنگره ملی شهید «مصطفی نوروزی»- در نشست  خبری کنگره ملی مروارید عمان با بیان اینکه پیوست رسانه ای فعالیت های مرتبط با کنگره شهید مصطفی نوروزی تحت عنوان مروارید عمان مهم و مورد توجه است، اظهار کرد: ترویج گفتمان انقلاب در جهت تبیین فرهنگ ایثارو شهادت در دستور کار است. 

به گزارش شبستان ،وی با بیان  اینکه زیست عفیفانه را با ترویج سیره عملی شهدا پیگیریم، گفت: شهدا اسطوره هستند اما غیر دست یافتنی نیستند.

زاهدی از برگزاری کنگره ملی شعر مروارید عمان خبر داد و افزود: تبیین ابعاد شخصیتی شامل ورزشی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و… شهید مصطفی نوروزی نیز مورد توجه است .

وی با بیان اینکه شهید نوروزی یک جهادگر و مدکار اجتماعی بود، گفت: تبیین سیره عملی این شهید والامقام به عنوان الگو برای نسل نو مورد انتظار بیت شهید نوروزی است که تلاش داریم محقق شود.

زاهدی از رونمایی ۲کتاب با عنوان عمو مصطفی و ماجرای مصطفی خبر داد و یادآورشد: آئین اختتامیه این کنگره سه شنبه دوم اسفند همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار می شود. 

وی اضافه کرد: این مراسم معنوی با سخنرانی حجت الاسلام «ناصر رفیعی» استاد حوزه و دانشگاه و مدیحه سرایی «مجتبی سرگزی‌پور» همراه است.

زاهدی از انتشار کتاب شعر مروارید عمان با محوریت اشعار رسیده پیرامون شهید مصطفی نوروزی شهید مدافع امنیت خبر داد و گفت: نشان مصطفی نیز به جهادگران و قهرمانان ملی اعطا خواهد شد.

وی یادآورشد:خانواده شهید والامقام احمد صالحی مله از جمله منتخبین دریافت نشان شهید مصطفی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *