دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست خبری اردوهای راهیان نور و پیشرفت در ساری

نشست خبری اردوهای راهیان نور و پیشرفت و هفته بزرگداشت بسیج دانش‌آموزی باحضور معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا،مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلا،مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان مازندران در اتاق جلسات سپاه کربلا برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

عسکر مجیدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا در نشست خبری اردوهای راهیان نور و پیشرفت و هفته بزرگداشت بسیج دانش‌آموزی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی روزبه‌روز مستحکم‌تر می‌شود، اظهار کرد: امروز پویایی جبهه مقاومت درس بزرگی هم برای استکبار و هم برای ملت‌هایی است که در برابر استکبار ایستادگی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه طوفان الاقصی سبب شکست غیرقابل‌ترمیم رژیم کودک‌کش شد، خاطرنشان کرد: هنوز دنیا و به‌خصوص صهیونیست‌ها در بهت و ماتم این هستند که چه اتفاقی افتاده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا با بیان اینک دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورایی مکتب حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام دارد افزود: رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس باید به نسل جدید منتقل شود چرا که دفاع مقدس بافرهنگ عاشورا گره‌خورده و به همین دلیل در تاریخ ماندگار شده است.

این مسئول اجرای برنامه‌های فرهنگی و اعزام راهیان نور را از اقدامات مهم در برابر جنگ فرهنگی دشمن برشمرد و گفت: دشمن برای به انحراف کشیدن جوانان و تغییر در باور جوانان ما هزاران دلار هزینه می‌کند تا به اهداف خود برسد.

مجیدی از اعزام سه هزار نفر از دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی طی دو مرحله در سال جاری با شعار «ما متحدیم با شهدا تا فتح قله‌ها» خبر داد و افزود: مرحله اول خواهران دانش‌آموز از امروز هفت آبان در قالب ۹ کاروان تا ۲۵ آبان اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان برادر از بهمن‌ماه و در پایان سال دانشجویان انجام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا از اعزام ۲۰۰ خادم‌الشهدا در اردوگاه‌های خرمشهر و اندیمشک خبر داد و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان از یادمان‌های عملیات فتح‌المبین، هفت‌تپه، اروند و شلمچه بازدید می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: امسال دانش‌آموزان در اردوی راهیان پیشرفت به نمایشگاه مرکز هوافضا در تهران اعزام می‌شوند تا برکات دوران دفاع مقدس را به عینه ببینند.

مجیدی بازدید از سد گرخه را از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان پیشرفت در سال‌جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه به‌دنبال مردمی‌کردن اردوهای راهیان نور هستیم، اظهار کرد: در این زمینه هفت موکب اعلام آمادگی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *