دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست خبری ” احسان آهنگر ” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

نشست خبری “احسان آهنگر” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به‌مناسبت اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر در ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

احسان آهنگر مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در نشست خبری به‌مناسبت اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از عوامل به پویایی عرصه رسانه در استان کمک می‌کند، همین برگزاری رویدادها و جشنواره‌ها است که می‌تواند منشا خیرات باشد.

به گزارش فارس ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه استان این قابلیت را دارد رویدادهای مختلفی را در حوزه فرهنگی برگزار کند، اضافه کرد: مازندران به‌عنوان قطب گردشگری کشور محسوب می‌شود که هنوز نتوانستیم از این ظرفیت آنگونه که باید استفاده کنیم.

آهنگر با تاکید بر اینکه نیاز است با برنامه‌ریزی دقیق و نگاه مطلوب راه‌های ارتقای صنعت گردشگری را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم در حوزه‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی از این ظرفیت استفاده کنیم‌.

وی یادآور شد: در اعتلای صنعت گردشگری عوامل مختلفی دخیل هستند و در این میان رسانه‌ها با فرهنگ‌سازی، معرفی جاذبه‌ها، امکانات و توانمندی‌ها موثر عمل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: فعالان رسانه در استان در یک تعامل رسانه‌ای مناسب به گردشگری کشورهای حاشیه خزر کمک کنند.

آهنگر با بیان اینکه نیاز است در حوزه گردشگری مطالعات تخصصی داشته باشیم، اظهار کرد: در برگزاری این رویداد بهینه‌سازی مدیریت شهری را مدنظر قرار دادیم و همه تلاش بر این بود از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهر استفاده شود که در این زمینه رسانه‌هه نقش کلیدی دارند.

وی با اشاره به اینکه  تعامل رسانه و گردشگری باید دوسویه باشد، افزود: ضرورت برگزاری چنین جشنواره‌‌هایی همچون خزر را در استان می‌دیدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اختتامیه جشنواره خزر روز پنج‌شنبه ۲۷ مهر ماه با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *