دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست مدیران کل اسبق ورزش مازندران و مدیران مازندرانی ورزش کشور در ساری

برای نخستین بار در مازندران، نشست صمیمی و هم اندیشی مدیران کل اسبق ورزش مازندران و مدیران مازندرانی ورزش کشور برگزار شد

عکاس(سید جعفر جعفری) منبع: خزرنما

برای نخستین بار در مازندران نشست هم اندیشی مدیران کل اسبق مازندران و مدیران مازندرانی ورزش کشور با حضور محمد شتابان، بهروز منتقمی، نصرالله پریچهره، محمدعلی قره، فریدون عرب خزائلی، برانوش نیک بین، بهمن نیکخو، سیدمحمد تقی علوی، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، معاونین و مسئولان ستادی در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

دکتر علی رجبی مدیرکل ورزش وجونان مازندران در این نشست گفت : طبق فرموده معصومین (ع)، تشکر از انسان ها تشکر از خداست و امروز افتخار ما اینست که درخدمت مدیران سالهای گذشته ورزش مازندران و مدیران مازندرانی ورزش کشور هستیم. وی افزود; این نشست برای هم اندیشی و استفاده از تجربیات و تقدیر و سپاسگذاری است.

وی در ادامه بیان داشت; مازندران نیازمند همدلی بیشتر است و برنامه ما ایجاد آرامش در حوزه های مختلف است.

مدیرکل ورزش و جوانان تاکید کرد; با توجه به اهمیت ورزش این استان، مازندران باید به معاونت وزیر ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان تبدیل شود.

رجبی افزایش سرعت تکمیل پروژه های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای امسال تکمیل ۲۰ سالن ورزشی و ۱۰ زمین چمن مصنوعی هدف گذاری شده است.

وی افزود؛ ۱۳۳ تیم مازندرانی در لیگ های مختلف کشور حضور دارند و در ورزش همگانی نیز کارهای جدیدی انجام خواهد شد، ازجمله اینکه اولین جاده دوچرخه سواری شهری در بهشهر کلنگ زنی شد.

گفتنی است; مدیران کل اسبق ورزش مازندران و مدیران مازندرانی ورزش کشور نیز در این نشست با تقدیر از ابتکار جالب دکتر رجبی برای برگزاری این نشست هم اندیشی به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای پیشبرد اهداف ورزش مازندران پرداختند.

جایگاه مهم علم ورزش در علوم انسانی، ارائه نظریه های علمی برای اهداف متعالی ورزش در اداره کل ورزش و جوانان، نقش مهم مدیران مازندرانی در مدیریت کلان ورزش کشور، تاکید به برنامه ریزی و برنامه محوری در مدیریت ورزش، استفاده از نیروهای جوان و خلاق، جایگاه مهم هیات های ورزشی، توجه به مطالبات و نیازمندی های کارکنان، آسیب شناسی دقیق در حوزه ورزش، تاکید بر تصمیم ساز بودن کارکنان ورزش و جوانان، ازجمله مهمترین موضوعات پرداخته شده در این نشست هم اندیشی بود.

اضافی می شود، در پایان این نشست از شرکت کنندگان تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *