دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

نخستین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران در ساری

نخستین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران باحضور حجت‌الاسلام «سیداسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات همراه با اجرای گروه بین‌المللی لیلهالقدر در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

اولین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی مازندران که با حضور «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران، آیت الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی مازندران و سردار «احمد برسلانی» جانشین فرمانده سپاه کربلا،کریمی دادستان ،نوبخت فرماندار شهرستان و قبادی شهردار مرکز استان و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معزز شهدا برگزار شد، با سخنرانی حجت الاسلام «ماندگاری» و مدیحه‌سرایی «محمدرضا بذری» همراه بود.

-وزیر اطلاعات:

راه شهدا را برای امنیت روزافزون میهن ادامه می‌دهیم

وزیر اطلاعات گفت: راه شهدا را برای امنیت روزافزون میهن با اقتدار ، صلابت همیشگی و به یاری خداوند ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب روز جمعه در حاشیه نخستین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران در حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا زمانی که یاد شهدا در جمع ما زنده است بیمه شهدا هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب، حضور خود را جهت شرکت در یادواره و تبرک جستن از شهدا دانست و افزود: برای توفیق خدمت در راه اطلاعاتی و امنیتی کشور به دعای خیر خانواده شهدا، همفکری و همکاری ملت پاسدار خون شهداء نیاز داریم تا بتوانیم راه شهدا را در امنیت بخشی میهن ادامه دهیم.

حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری استاد حوزه علمیه قم و کارشناس مسائل دینی نیز در این مراسم با بیان اینکه شهدا با مرگ نمرده اند بلکه زنده‌تر شدند، افزود: افتخار ما این است که جمهوری اسلامی آن قدر مدافعان امنیت تربیت کرده است که در هشت سال دفاع مقدس یک وجب خاک این میهن به غارت نرفته است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران آن قدر مدافع حرم تربیت کرده است که خشن‌ترین دشمن یعنی داعش که ۹۰ درصد سوریه و بخشی از عراق را اشغال کرده بود اما سر جمهوری اسلامی ایران بالا است و علمدار و محافظ حرم است.

حجت الاسلام ماندگاری تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما نزدیک قله هستیم به شرط آنکه مساجد و نمازجمعه ها خلوت نشود و انتخابات پرشور برگزار شد.

این کارشناس دینی بر خدمت مجاهدانه و خالصانه مسؤولان و رفع فسادها، رانت خواری‌ها تاکید کرد و گفت: اگر ما در میدان باشیم آمریکا، انگلیس و وهابیت و غیره از میدان به در می‌روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *