دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

نخستین گردهمایی تخصصی مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی ساری

اولین گردهمایی تخصصی موسسان و مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان ساری با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین اداره کل ,عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری،سایر مدیران و مسئولین به میزبانی مجتمع فرهنگی و ورزشی کاسپین آبی رفاه برگزار شد.

عکاس(آرمان رسول پور) منبع: خزرنما

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در اولین گردهمایی تخصصی موسسان و مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان ساری، اظهار داشت: درجه بندی باشگاه های ورزشی بر اساس امکاناتی که ارائه می‌دهند صورت خواهد گرفت.

رجبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان فقید ورزش ساری، افزود: ارزش‌های دینی باید در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی ما رعایت و حفظ گردد.

▫️وی ادامه داد: ورزش دو بال دارد، بال صداقت و دوستی چون در ورزش جوانمردی باید رعایت شود و همه جانمرد باشیم.

▫️مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به صداقت در کار اشاره کرد و تاکید داشت: ما کنارهم میتوانیم تحولات بزرگی در ورزش رقم بزنیم.

در ادامه عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری ضمن ارائه گزارشی از شرایط باشگاه های ورزشی شهرستان ساری ازلزوم رشد سواد حرکتی در جامعه سخن گفت و عنوان کرد: اولین اصل موفقیت باشگاه‌های ورزشی این است که وظایف خود را در طرح‌های بلند مدت تعریف کنند و برای رسیدن به آن بکوشند.

دلیری هم چنین با اشاره بر ایجاد میز خدمت ورزشی در فضاهای باز شهری به منظور ارائه مشاوره در حوزه های ورزشی درمانی، تغذیه و مکمل های ورزشی، توجه جدی به روح و اخلاق ورزشی و هم چنین منشور باشگاه ها را از مدیران باشگاه های ورزشی خواستار شد.

وی در ادامه افزود:هدف از برگزاری این گردهمایی ساماندهی باشگاه‌های ورزشی در شهرستان ساری و به منظور آشنایی مدیران با قوانین و مقررات، رعایت استانداردها، هدایت باشگاه‌های ورزشی در جهت سلامت جامعه و پیشگیری از تخلفات و مشکلات باشگاه های ورزشی می باشد.

در این گردهمایی، جمعی از مدیران باشگاه‌ها هم به صحبت پرداختند و مشکلات، دغدغه‌ها و پیشنهادات خودشان را ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *