دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نخستین نشست استاندار مازندران با فرماندران

نخستین نشست یوسف‌نوری استاندار جدید مازندران با فرمانداران استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

استاندار مازندران با بیان این که حضور فرمانداران در بین مردم یک ضرورت جدی است، گفت: بسیاری از مشکلات پیش رو با مشارکت مردم حل خواهد شد. ‎

یوسف نوری در نشست با فرمانداران مازندران در ساری افزود: یکی از مهمترین وظایف فرمانداران حضور منظم و موثر در بین مردم و گره گشایی در کارها است.

وی اظهار داشت: تجربه تاریخی نشان داد در هر کجا که مردم مشارکت داشتند موفقیت های موثری برای کشور حاصل شد.

استاندار مازندران با بیان این که، مشارکت مردم در گروه های جهادی و کارهای خیرخواهانه ستودنی است، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم دیار علویان که دارای اساتید برجسته و مردمی فهیم هستند یک افتخار محسوب می شود.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این نکته که فرمانداران باید فساد ستیز باشند، ادامه داد: شایسته سالاری و عدالت محوری را فرماندارن در حوزه فعالیت خود مهم تلقی کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران، گفت: بهره مندی از ظرفیت دانش بنیان و مشارکت مردمی ۲ مولفه جدی دست یابی به توسعه پایدار در مازندران است که فرمانداران باید مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به نقش ممتاز مازندران در تولید و امنیت غذایی کشور، ادامه داد: این خطه از شمال سالانه میزبان میلیون ها مسافر از سراسر کشور است و بدون احساس کمبودی مسافران نیازهای خود را تامین می کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: فرمانداران در برنامه ریزی های خود اولویت های فرهنگی و آموزشی را مد نظر قرار دهند.

با حضور یوسف نوری، استاندار مازندران، برخی معاونین و مدیران ستادی و مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و فرمانداران استان؛ آئین رونمایی از پوستر رویداد استانی و ملی جایزه جوانی جمعیت برگزار شد. ‎

این گزارش می افزاید: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت با عنوان سهم من از جوانی جمعیت برگزار می شود.

دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت با عنوان سهم من از جوانی جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت در دو سطح استانی و ملی برگزار می شود.

بخش های رویداد شامل خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت های خصوصی و سازمان های مردم نهاد هستند.

با توجه به اینکه تاریخ برگزاری رویداد ملی جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی جمعیت است، فراخوان ستاد ملی جوانی جمعیت در بخش های مختلف هفت گانه با شاخص های مختلف اعلام شده است.

علاقمندان در این رویداد ملی تا 15 اردیبهشت ماه می توانند شرکت کنند.

در حوزه خانواده مادرانی که دارای بیشترین فرزند یا دارای مشاغل اجتماعی و فعال در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و دارای مدارج عالی هستند، در حوزه مدیران، آن دسته از مدیرانی که در حوزه جمعیت و خانواده اقدامات شایسته انجام دادند، در حوزه نخبگان پژوهش ها، مقالات علمی و استارت آپ ها و در حوزه رسانه اخبار و تولیدات خبری در حوزه جوانی و جمعیت مد نظر این رویداد می باشند.

10 دیدگاه دربارهٔ «نخستین نشست استاندار مازندران با فرماندران»

لااقل جلوی هر فرماندار اسم اون شهر هم مینوشتن تا مردم فرماندار شهرهای دیگر را بشناسند به نظرم کار فشنگ تری میشد .

واقعا علی آقا گل گفتی
جمع آوری سکوی زباله از اول ورودی شهر ساری خواسته ی بسیار عالی هست
ورودی هر شهری باید زیبا باشد برای کسای که وارد شهر میشوند ولی متاسفاته وردوی شهر ساری رو با گند و بوی زباله عده ای مسئولین نا کار آمد رقم زدند که واقعا” جای تاسف دارد امید وارم با ورود استان دار جدید این مشکل حل شود امیدوارم

باسلام وخیرمقدم به استاندارجدید؛
در استان مازندران به‌دلیل منابع الهی جنگل ودریا،وزیباییهای آن بسیاری از کمبودها وفقر در زیر درختان جنگل وزیبایی دریا گمشده است. واین استان با منابع انسانی کارآمدوطبیعی بسیار فضای بسیار مناسب برای کاروتولیدداشته است که نیازمند مدیران کارآمد ودلسوز ومسئولیت پذیرو پیگیر میباشد تا موتور محرکه کشورباشد.
شایسته است نماینده عالی دولت در استان، اقتصاد دریا محور وجذب گردشگر ، وواگذاری پلاژهای دولتی را به مردم در رأس برنامه های اجرایی خود قرار دهد.ومن الله التوفیق..

سلام امید که استاندار مازندران ،بتواند،به مشکل زباله استان سرو سامان بیشتری بدهد ،تلاش نمایند تا تعداد نیروهای غیر بومی و اتباع غیر مجاز در مازندران، کم شود ،تا مازندرانیها ،دارای موقعیت کاری بهتری شوند ،هم اینکه اجاره ساختمان و مغازه کاهش یابد و همینطور ترافیک داخل استان و… تشکر و سپاس،موفق و خدانگهدار

امیدوارم به شهر امام زاده عبدالله آمل رسیدگی کنند .
واقعا ۴۵ سال هست کمربندی خراب
آسفالت جاده بدون هیچ زیر سازی
شهرک صنعتی هایی که درختان رو فقط می‌برند و هیچ کس نمی تونه چیزی بهشون بگه .
اوضاع خراب خود امام زاده عبدالله و خیابان های کنارش .
اگر یکبار به صورت عادی تشریف بیارن استاندار در روز می‌بیند که چقدر این شهر ویرانه است .
شهرداری اونجا بشدت کم کار اصلا جزء زباله چیزی در این شهر نیست

نظرات دوستان چقدر جالب و خواندنی بود.
عزیزان دل مشکل زباله در حیطه وظایف شهرداره و دوستان به سبب فعال بودن شهردار این انتظار که اولین وظیفه شهرداری هست رو از استاندار درخواست دارن.
امیدوارم بنا به تخصص آکادمیکی و دوستانی که از حضور در هیئت وزیران باهاشون هم طراز هستن بتونن در حوزه گردشگری استان رو شکوفا کنن و مثل ادوار گذشته همه بودجه رو برای غرب استان هزینه نکنن.ساری مظلوم ترین مرکز استان در مدار ساحلی دریاچه خزر به گوشه چشم ایشون دل خوش میکنه.باشد که در مسیر وظایف محوله در برابر مردم و شهدا سربلند باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *