دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نخستین رویداد کارآفرینی با رویکرد ” TEd ” در ساری

اولین رویداد کارآفرینی با رویکرد ” TEd ” با حضور کارآفرینان برتر با همکاری کمیته امداد مازندران، دانشگاه امام محمد باقر(ع) و پارک علم و فن آوری با رویکرد “Ted”درجهت گسترش طرح های اشتغال مددجویان در ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: این رویداد با همکاری کمیته امداد مازندران، دانشگاه امام محمد باقر(ع) و پارک علم و فن آوری با رویکرد “Ted”درجهت گسترش طرح های اشتغال مددجویان برگزار شد.

وی افزود: یکی از کارهای مهم در مسیر اشتغال مددجویان در طرحهای اشتغال، آموزش های مهارتی ، کارآفرینی و پایدار سازی است.

مدیرکل کمیته امداد با بیان اینکه در این رویداد ده کار آفرین برترکشور در رشته های مختلف حضورداشتند گفت:کارآفرینان برتر تجربیات خود در رویارویی با مشکلات ، چگونگی رقابت در بازار کار، موفقیت در فروش محصولات در داخل و خارج از کشور و برقراری ارتباط با پارک علم و فن آوری درمجهز شدن به علم روز و نگاه نو، در اختیار ۲۰۰مجری طرح اشتغال کمیته امداد و دانشجویان قرار دادند.

معافی گفت: کارآفرین ها با کمیته امداد رفاقت دیرینه دارند وبهترین احسان کارآفرینی است.

وی با اشاره به اینکه۸۳%اشتغال کشور «کارمند محور» نیست، بلکه «کارآفرین محور» است افزود:از ۲۱میلیون شاغل کشور فقط ۳ونیم میلیون کارمندهستند و وقتی از شغل حرف میزنیم نباید «کارمند» شدن به اذهان عمومی متبادر شود.

وی با بیان اینکه ۷۸% اقتصاد دنیا ، اقتصاد دانش بنیان است و ایرانی ها استعداد شگفت انگیز آینده جهان هستند گفت: فرهنگ کار و کارآفرینی باید «مد روز ملی» شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *