دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نخستین رویداد رسانه ای جام امید مازندران در شهرک صنعتی ساری

اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» با حضور «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران، سردار «برسلانی» جانشین فرمانده سپاه کربلا و پنج تن از مدیران کل و چهار شرکت برتر در تالار جمشید ساری برگزار شد.

اولین جام رسانه‌ای امید مازندران به همت سازمان بسیج رسانه و بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا و برگزار شد، با بازدید خبرنگاران و اهالی رسانه استان مازندران از چهار شرکت برتر شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری همراه بود.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

مسوول بسیج رسانه مازندران از رقابت تیم‌های رسانه‌ای این استان در اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» خبر داد و گفت: برگزیدگان به مرحله کشوری راه می‌یابند.

به گزارش مهر، عبدالمهدی حق‌شناس در اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» با گرامیداشت ۳۳۰ شهید رسانه کشور و ۲۷ شهید رسانه مازندران اظهار داشت: اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» در سه محور جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید به صورت ۲۴ ساعته اجرا می‌شود.

این مسؤول تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف امیدآفرینی را از اهداف این برنامه عنوان کرد و گفت: به همین منظور بسیج رسانه اقدام به راه اندازی جام امید کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای خدمات مسئولان را به گوش مردم برسانند و همینطور مشکلات مردم را به مسئولان برسانند.

حق شناس هم افزایی بین رسانه‌ها و تشکیل جبهه متحد رسانه‌ای را از دیگر اهداف برنامه برشمرد و از تشکیل گروه رسانه‌ای با نام شهدا در ایتا خبر داد و بیان کرد: اصحاب رسانه مازندران به مدت ۲۴ ساعت می‌توانند جهت ثبت نام در سایت اقدام و اطلاعات خود را بارگذاری کنند.

وی از تشکیل تیم‌های رسانه‌ای به نام شهدای استان بویژه شهدای رسانه در این رویداد خبر داد و افزود: خبرنگاران در قالب تیم‌های دو تا پنج نفره و نیز به صورت انفرادی به تولید محتوا می‌پردازند که از صاحبان آثار برتر پس از داوری تجلیل به عمل خواهد آمد.

حق‌شناس با اعلام اینکه این رویداد در قالب‌های ایده‌پردازی، گزارش خبری، تحقیقی، تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، تیتر، پادکست، کلیپ موبایلی، عکس، پوستر و اینفوگرافی برگزار می‌شود، ادامه داد: از برگزیدگان این رویداد رسانه‌ای با اهدای جوایز نفیس تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسؤول بسیج رسانه سپاه کربلا از راهیابی منتخبان استانی به مرحله کشوری خبر داد و گفت: مرحله نهایی این رویداد رسانه‌ای در تهران برگزار خواهد شد.

حق شناس بیان کرد: برگزاری جام رسانه‌ای امید به این معنی نیست که خبرنگاران روحیه مطالبه‌گری خود را کنار بگذارند و مشکلات جامعه را نبینند، بلکه در مقابل سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های معاند، حرکت‌های رو به رشد و پیشرفت‌های کشور را به صورت واقعی به نمایش بگذارند.

اولین جام رسانه‌ای امید مازندران در قالب # پیشرفت ایران، # پیشرفت مازندران، #اخبار امیدآفرینی در حال برگزاری است.

#پیشرفت_ایران

#پیشرفت_مازندران

#اخبار_امیدآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *