دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

نخستین بازدید استاندار مازندران از روند تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری

یوسف نوری استاندار جدید مازندران از روند تکمیل طرح نیروگاه 450تنی زباله سوز شهرستان ساری بازدید کرد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

در راستای دستور ریاست جمهور پیرو شتاب بخشی در جهت اتمام پروژه نیروگاه زباله سوز، نوری استاندار مازندران با همراهی نوبخت فرماندار مرکز استان، توکلی سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران، قبادی شهردار ساری، اقبال پور مسئول بسیج سازندگی استان، معاونین فرماندار و شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ساری، معنوی بخشدار رودپی جنوبی از آخرین روند عملیات اجرایی احداث پروژه نیروگاه زباله سوز ساری بازدید بعمل آورد و دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرای این پروژه را صادر نمود. ‎

استاندار مازندران گفت: روند تکمیل طرح نیروگاه زباله سوز ساری از جمله مصوبات سفر رییس جمهور به این استان با رفع برخی مشکلات و تخصیص به موقع اعتبارات شتاب می‌گیرد. ‎

یوسف نوری در جریان بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری در جمع خبرنگاران افزود: عملیات اجرایی این طرح که از سال ۸۸ آغاز شده در چند سال گذشته نیمه کاره رها شده بود که از زمان روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، اکنون این طرح عمرانی- زیست محیطی به پیشرفت فیزیکی قابل قبولی رسیده است.

وی وجود اختلاف بین کارفرما و پیمانکار را علت اصلی تاخیر در تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری عنوان کرد و اظهار داشت: با اتخاذ تمهیدات لازم مقرر شد این مشکلات در کمترین زمان رفع شود تا تکمیل این طرح شتاب گیرد.

وی به بازدید وزیر کشور از نیروگاه زباله سوز ساری در شهریورماه پارسال اشاره کرد و اظهار داشت: وزیر کشور در این بازدید، اعتباراتی را به منظور تسریع در روند تکمیل این طرح مهم زیست محیطی در نظر گرفت که به طور حتم در شتاب بخشی به این طرح بسیار موثر و کارگشا خواهد بود.

استاندار مازندران: روند تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری شتاب می‌گیرد

مقام عالی دولت در مازندران ابراز امیدواری کرد که با ثبت سفارش تجهیزات مورد نیاز این نیروگاه توسط پیمانکار طرح و ورود آن به داخل کشور و از جمله این استان، شاهد شتاب بخشیدن به این طرح مهم و حیاتی در آینده نزدیک باشیم.

نوری تصریح کرد: عملیات عمرانی محوطه و راه دسترسی به نیروگاه زباله سوز ساری نیز توسط قرارگاه کربلا در حال انجام است تا این طرح در کمترین زمان مممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری نیز در حاشیه بازدید استاندار مازندران از نیروگاه زباله سوزی، میانگن پیشرفت فیزیکی این طرح را در بخش ابنیه ۹۷ و در بخش تجهیزات را نیز ۸۶ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد که با تخصیص به موقع اعتبارات و رفع برخی مشکلات موجود بین پیمانکار و کارفرما، این طرح مهم در آینده نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

3 دیدگاه دربارهٔ «نخستین بازدید استاندار مازندران از روند تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری»

هر کی پست میگیره ،اعم از استاندار شهردار ،شورای شهر ،نماینده مجلس و …. اول از همه میاد اینجا بازدید .گویا پروژه خوبی برای …. .تا حالا ۱۰۰ مسئول و وزیر ازش بازدید کردن 😏😏

فقط نیاین بازدید عکس بگیرین برین،تو رو به خدا ی کاری برای این شهرمظلوم بکنین ، ازقبیل جمع کردن زباله ها وسرهر کوچهای ی جای زباله بزارید ، جمع اوری سگهای بلا صاحب، راه اندازی فاضلاب درکل شهر، ازادسازی زمینهای کوی شفا. اون دنیا باید جوابگوی این ملت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *