دسته‌ها
آرشیو

ملاقات مردمی استاندار مازندران

سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با جمعی از شهروندان مازندرانی در راستای حل مشکلات آنان در استانداری دیدار و گفتگو کرد .

عکاس(ارسالی)منبع:پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران

در این دیدار ۴ ساعته، نماینده عالی دولت در استان با بیش از ۴۰ نفر از شهروندان استان دیدار کرد که عمده درخواست های مردم در این دیدار اشتغال، صدور مجوز و تسهیلات بانکی بوده است. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم استان با عنوان اینکه روزی که بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم بی شک بهترین روز کاری ماست، خاطرنشان کرد: در ملاقات مردمی تلاش ما بر این است که نظام مسائل مردم را در ادارات دولتی حل و مشکلات آنان را در جلسات تصمیم سازی استان به مدیران دستگاه های اجرایی گوشزد کنیم .

نماینده عالی دولت در استان با عنوان اینکه تلاش می کنیم با پیگیری های لازم کاری کنیم تا مردم ما بدون مراجعه به دوایر دولتی، مشکلاتشان حل و فصل شود، اظهار کرد: مجموعه مدیریتی استان بدنبال حل موانع مردم در ادارات استان هستند.

حسینی پور اظهار کرد :میزان فراوانی مشکلات مردم در ادارات باید شناسایی گردد تا در حل مشکلات آنان و ارزیابی دقیق عملکرد مدیران استان بهره گیری شود.

استاندار مازندران تصریح کرد :هنر مدیران باید این باشد که مشکلات مردم را در ادارات خود حل و فصل کنند تا مردم نیاز به مراجعه به استانداری نداشته باشند.

وی یادآور شد :امیدواریم همه مسئولین نسبت به رفع موانع اداری در مقابل مشکلات مردم به وظایف خودشان عمل کنند و اقدامات لازم را انجام دهند تا امور مردم به سادگی تسهیل شود.

3 دیدگاه دربارهٔ «ملاقات مردمی استاندار مازندران»

با سلام
جهت اطلاع خدمتتان عرض میکنم که مدتی است بنگاه ها و مشاورین املاک استان شمال الخصوص در منطقه چمستان که حدودا طبق آمار 720 مشاوراملاک هستند اقدام به اخاذی از خریداران ویلا در این منطقه میکنند به این صورت که بعد از پایان معامله بین خریدار و فروشنده و انجام مراحل قانونی ثبت و اسناد و تسویه با دهیاری ها و پرداخت درصد مشاورین املاک با خریدار تماس گرفته و مبلغ بین 50 تا 150 میلیون تومان تحت عنوان ورودی به روستا دریافت میکنند و تهدید میکنند در صورت عدم پرداخت مبلغ مورد آزار و اذیت و سرقت اموال قرار خواهید گرفت این مبلغ باید به یکی از اهالی روستا که هیچگونه سمت دولتی هم ندارد و روستا هم شهرکی هم نیست پرداخت گردد . بعد از اعتراض هم اذعان میکنند که این مسئله مدت دو سال است که عرف شده است .سوال من : اولا این پول حرام است از نظر شرعی دوما : اخاذی جرم است و دیگر اینکه اگر قرار است پولی جهت عمران و آبادی یک روستا پرداخت شود مگر نباید دهیاران این پول را قانونا دریافت کنند ؟ چرا مشاورین املاک چمستان این مبلغ را به زور و تهدید دریافت میکنند آیا شهرداری و اداره مالیات هیچگونه نظارتی بر این مشاورین املاک ندارد؟ اگر شما با خریداران چند ماه گذشتته املاک این منطقه تماس بگیرید متوجه می شوید که این اخاذی به نام شهرداری حقیقت دارد

واقعا چه شکلی باید استاندار رو ببینیم چه راهی وجود داره سایت ملاقات که بسته هستش لطفاً راهنمایی کنید سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *