دسته‌ها
آرشیو ساری مازندران ورزشی

مسابقات قهرمانی آفرود ساحلی مازندران در پیست فرح آباد ساری

مسابقات قهرمانی آفرود ساحلی مازندران با معرفی برترین‌های این رشته اتومبیلرانی در استان به پایان رسید.

عکاس(مصطفی شانچی و مهدی محبی پور) منبع: خزرنما

پیست ساحلی فرح‌آباد ساری محل برگزاری مسابقات قهرمانی آفرود ساحلی مازندران بود که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و معاون توسعه ورزش‌های همگانی این اداره کل، در ۲ کلاس منفی ۲۵۰۰ و بالای ۲۵۰۰ سی‌سی با رقابت ۲۰ تن از اتومبیلرانان آفرود استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران در گفت‌وگو با ایرنا درباره این دوره از مسابقات قهرمانی آفرود ساحلی استان گفت: در این مسابقات که با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر فرح‌آباد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز مازندران برگزار شد، ۲۰ اتوموبیلران از شهرستان‌های مختلف استان در ۲ کلاس به رقابت پرداختند و نهایتا برگزیدگان هر کلاس معرفی و تجلیل شدند.

هادی حق‌پرست اظهار کرد: این مسابقات در ۲ کلاس خودروهای تا ۲۵۰۰ سی‌سی و خودروهای از ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ سی‌سی برگزار شد که در پایان رقابت‌ها ” رضا بدخشان”، ” علیرضا عنایتی” و ” حمید فصیحی ” در کلاس بالای ۲۵۰۰ سی‌سی و ” ناصر خلردی”، ” امین صیدانلو “و ” کاوه فروندی” در کلاس منفی ۲۵۰۰ سی‌سی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و جوایزشان نیز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاون توسعه ورزش‌های همگانی این اداره کل اهدا شد.

سرپرست هیات موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران خاطرنشان کرد: پیست این دوره از مسابقات آفرود ساحلی استان در زمینی ساحلی با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر فرح‌آباد آماده شد.

وی ادامه داد:‌ در صدد هستیم تا با پیگیری‌ها و دریافت قطعه زمینی مناسب در مرکز استان، پیست دائمی آفرود ساحلی ایجاد شود، مدیرکل محترم ورزش و جوانان مازندران نیز در حاشیه مسابقات امروز قول مساعد برای تحقق این هدف دادند.

حق‌پرست از برنامه‌ریزی برای افزایش رویدادهای مرتبط با اتوموبیلرانی و موتورسواری در مازندران خبر داد و گفت: در حال تدوین تقویمی برای فعالیت‌های این هیات ورزشی استان هستیم تا طی بازه‌های زمانی مختلف بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان رویدادهای متنوعی مانند نمایشگاه خودروهای کلاسیک، رالی خانوادگی و مسابقات متعدد و متنوع را داشته باشیم.

حق‌پرست از ابتدای مرداد سال جاری با حکم رییس فدراسیون اتوموبیلرانی و موتورسواری کشور، مسوولیت سرپرستی این هیات را به عهده گرفت. مسوولیت این هیات طی دو دهه اخیر بر عهده علیرضا یگانگی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *