دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

مراسم گرامیداشت مقام زن در شهرداری ساری

مراسم گرامیداشت مقام زن به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در شهرداری ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

 مراسم گرامیداشت مقام زن و تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری ساری باحضور محمد حسین قبادی شهردار ساری،سید حسن احمدی، سید افشین راسخ، سید حسین یوسفی و علی عاشقان اعضای شورای اسلامی شهر و‌ دیگر مدیران شهرداری در سینما سپهر ساری برگزار و در پایان این مراسم از پوستر چهارمین جشنواره ادبی مادرانه رونمایی شد.

در این مراسم راحله حاجیان مشاور امور بانوان و خانواده شهردار ساری در سخنرانی ابتدایی برنامه با بیان اینکه ۲۰ برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی در سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و هفته زن در شهرداری ساری خبر داد و شمار بانوان شاغل در شهرداری را ۹۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۷ نفر با مدرک دکترا و مابقی از کارشناسی ارشد و دیگر مدارج عالیه هستند.

حاجیان از تلاش‌های شهردار مرکز استان در خصوص رفع نیازمندی‌های بانوان شاغل شهرداری قدردانی کرد و گفت: هرگاه از شهردار نیازمندی‌های بانوان شاغل در شهرداری را مطالبه‌گری کردیم، بی‌پاسخ نماند.

وی به جایگاه مدیریت بانوان در شهرداری ساری به واسطه اعتماد شهردار به این قشر اشاره کرد و افزود: ۹۰ مدیر زن در شهرداری مرکزی، شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه مشغول به فعالیت هستند. مشاور امور بانوان شهردار ساری با اعلام اینکه پست مدیریت بانوان در این دوره از مدیریت شهردار ۲۰ درصد افزایش داشته است، این مهم را نشان از نگاه بلند شهرداری ساری به جامعه بانوان دانست.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار ساری به ظرفیت و توانمندی بانوان شاغل این مجموعه در خدمت به شهروندان اشاره کرد و خواستار تداوم واگذاری پست مدیریتی به بانوان توانمند و خلاق این نهاد خدمات‌رسان شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *