دسته‌ها
آرشیو ساری

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار شهرستان ساری

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار شهرستان ساری با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، شاه‌پری مشاور استاندار و برخی از مدیران کل به میزبانی فرمانداری شهرستان ساری برگزار شد. ‎

عکاس(ابراهیم فلاح) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمد علی نوبخت در آئین گرامیداشت روز خبرنگار شهرستان ساری با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند رنسانس امید‌آفرینی و امید‌بخشی را در بستر عدالت محوری و عدالت‌خواهی گسترش دهند، گفت: رسانه‌ها می‌توانند تار‌وپودی که در اراده‌های خاموش مردم شهر نقش بسته را در هم بشکنند و عوامل بدبینی، ناامیدی و انفعال را از یادها پاک و بذر امید، تحول، توسعه و تغییر را در ذهن‌ها بجا بگذارند.

وی با اشاره به اینکه انسان آزاد، نقاد و اهل مدارا در مسیر توسعه اثرگذار است، تصریح کرد: بارقه امید آفرینی با تربیتی نسلی عدالت جو، ارزشی و مسئولیت‌پذیر امکان پذیر است لذا باید برای توسعه ساری ظرفیت‌های خفته و معطل را بیدار و فعال کنیم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه اجماع نخبگان، “دیروزیان، امروزیان و فرداییان، ما را به سمت پیشرفت و توسعه سوق خواهد داد، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از تجربیات گذشتگان و استفاده از دانش‌نخبگان باید زمینه رشد را برای آیندگان فراهم کنیم، همگرایی، هم‌پذیری و هم‌شنوی ما را به سمت هم‌بختی هدایت می‌کند، که نقطه مشترک، انسجام و پیوند آحاد جامعه است.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند ضرب‌آهنگ تحول، امیدآفرینی و آبادی را به گوش مردم برسانند، اذعان کرد: مردمی‌سازی از اولویت‌های دولت سیزدهم است که لازمه تحقق این امر کار و تلاش شبانه‌روزی و برخورد با فساد در جهت تحکیم پیوند دولت و ملت است.

نوبخت در پایان افزود: انتظار ما از اصحاب رسانه، تقویت نشاط اجتماعی، تزریق امید، اعتمادسازی، مطالبه‌گری منطقی و  نقد منصفانه  است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *