دسته‌ها
آرشیو فرهنگی مازندران

مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام در استانداری مازندران

مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام در محوطه استانداری مازندران و 9 شهید این مجموعه باحضور مشاور امور روحانیت رئیس جمهور برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

با حضور سید محمود حسینی پور، استاندار و حجت الاسلام ابوالقاسمی، مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، معاونین استانداری و مدیران و کارکنان استان، اولین سالگرد خاکسپاری شهید خوشنام و 9 شهید استانداری در جوار تربت شهید خوشنام برگزار شد . در این مراسم معنوی؛ سروش احمدی، دارنده مدال طلای رشته تکواندوی آسیا، مدال خود را به شهید خوشنام استانداری مازندران تقدیم کرد.

مشاور امور روحانیت رئیس جمهور گفت: مرزهای جغرافیایی از مهم‌ترین مرزها هستند و مهم‌تر از آنها مرزهای عقیدتی است که شهید آیت الله سلیمانی مصداق بارز مرزبانی عقیدتی است.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام ابوالقاسمی دولابی در اولین سالگرد خاکسپاری شهید “خوشنام” و ۹ شهید استانداری با بیان اینکه مکتب شهدا بر پایه ایثار و فداکاری قرار گرفته است، اظهار کرد: اولین ویژگی مکتب شهدا مرزبانی عقیدتی است چرا که شهیدان با مرزبانی عقیدتی به ما درس ایستادگی آموختند.

مشاور امور روحانیت رئیس جمهور با اشاره به اینکه بسیاری از شهدا به فکر مرزبانی از آرمان‌ها بودند، افزود: نسبت به ارزش‌ها نباید کوتاه بیاییم چرا که شهدا برای دفاع از ارزش‌ها خون داده اند که بیانگر عظمت شهدا است.

این مسئول به موضوع ولایتمداری اشاره کرد و گفت: مسئله ولایت مداری از دیگر ویژگی های شهدا بوده است که برای رضایت خدا و پیروی از ولی فقیه زمان در جبهه های حق علیه باطل از کیان خودشان دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی دولابی یادآور شد: دشمنان امروز اگر مسئله ولی فقیه را مورد تهاجم قرار دادند به این دلیل است ملت ایران پشت سر ولی زمان خودشان از ارزش ها دفاع می کنند که ریشه در ولایت مداری مردم دارد.

وی افزود: همه تلاش دشمن معطوف به از بین بردن قداست و جایگاه ولایت و روحانیت در میان مردم است.

همچنین در پایان مراسم سروش احمدی دارنده مدال طلای رشته تکواندو در جام باشگاه های آسیا مدال خود را به شهید گمنام استانداری مازندران تقدیم کرد.

تدفین شهید گمنام دفاع مقدس در محوطه استانداری مازندران

یک پاسخ به «مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام در استانداری مازندران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *