دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران

طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران؛ قاسم عزیززاده گرجی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد. ‎

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

سید محمود حسینی پور امروز یکشنبه در مراسم معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، بیان داشت: خدمت گزاران مردم در دولت سیزدهم با همدلی و انسجام در حال خدمت رسانی و انجام کارهای بزرگ زیرساختی در مازندران هستند.

وی با بیان این مطلب که یکی از دغدغه‌های جریان‌های سیاسی و تشکل‌ها در مازندران این بود که از ظرفیت نیروهای بومی استان استفاده شود؛ بیان داشت: برای معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران چند گزینه به وزارت کشور معرفی شد که در نهایت این وزارتخانه در خصوص قاسم عزیززاده گرجی فرماندار بابل برای این سمت به جمع‌بندی رسیدند.

مقام عالی دولت در استان، اضافه کرد: عزیززاده گرجی یکی از فرمانداران موفق مازندران است که توانست خدمات شایسته‌ای در دوران خدمت خود در بابل انجام دهد.

حسینی‌پور با اشاره به این مطلب که در آستانه انتخابات قرار داریم و همه باید تلاش کنیم تا با همدلی و بهره‌گیری از خرد جمعی یک انتخابات سالم و پرشور برگزار کنیم، بیان داشت: علاوه بر انتخابات پیش رو کاهش آمار طلاق و توجه به فرزندآوری در مازندران دو مقوله مهم دیگری است که معاونت سیاسی امنیتی استاندار مازندران باید پیگیر باشد.

این مقام مسوول عملکرد روح الله سلگی، معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری مازندران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در مدت بیش از یک سال فعالیت وی در استانداری منشا خیر برای استان بود.

قاسم عزیززاده گرجی که اصالتا بابلی است از ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ به عنوان فرماندار دولت سیزدهم در بابل انتخاب شد و پیش از این مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران بود.

وی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را نیز در کارنامه خود دارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، با حکم استاندار؛ قاسم عزیززاده گرجی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد.  

در بخشی از این حکم آمده است: 

جناب آقای قاسم عزیززاده گرجی

نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب می شوید.  

امید است؛ با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل قوانین و مقررات و بهره گیری از توان علمی و عملی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بالفعل و بالقوه در حوزه مسئولیت جدید در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانونمداری، عدالت محوری و اخلاق گرایی، موفق و سربلند باشید.

گفتنی است، قاسم عزیززاده گرجی پیش از این سمت، فرماندار بابل بوده است و حکم جدید را با حفظ سمت قبلی دریافت کرده است.

همچنین استاندار مازندران طی حکمی؛ روح الله سلگی را به عنوان مشاور خود منصوب و از تلاش های وی در دوران مسئولیتش قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *